Celebrity Summit 20 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 20 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 20

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

11 Juni 2010 | Bermuda, Hamilton

Celebrity Summit 20 June 11th 2010 15.23


Good afternoon,


Laatste dag Bermuda, over ruim een uurtje vertrekken we weer richting New Jersey.
Afgelopen dagen weinig opmerkelijks beleefd vandaar dat het ff een paar dagen stil was.Gisteravond hadden we een nieuwe guest entertainer: James Steward ||| uit New York .Een typisch amerikaanse komiek zoals je die wel eens bij Rayman ziet.
Tijdens de repetitie's hebben we een aantal nummers repeteerd o.a. : Sir Duke, Unforgettable, The Lady is a Tramp een numer van Prince en van Michael Jackson.Hijzei ons van te voren al, ik kap nummers altijd halverwege af.Een beetje wat Paul de leeuw ook wel doet en daar deed het me wel een beetje aan denken af en toe.
Tijdens zn optreden deed hij diverse immitatie's oa: Stevie. Prince, MJ, zijn immitatie van Ray Charles en Chris Rock en Bill Cosby vind ik het meest treffend.Behalve die immmitate's speelde hij ook nog een beetje piano.Veel interactie met de zaal en met de musici en das altijd erg leuk om me ete maken.Hij liet zelfs mensen het toneel komenmet wie hij een aantal nummers van The Temptations deed .Erg leuk om te zien hoe mensen daar op reageren en mee doen..De zaal lag aan zn voeten het was wederom erg leuk om mee te maken.Morgen komt ie weer terug.


Van de week stond ik in de lift en vroeg iemand mij waar: The Netherlands lag.Ik heb sinds een paar weken een nametag waarop mn nam staat, mijn 'position'en land van herkomst.Die nametag moet ik dragen als ik in een publieke ruimten ben.
Ik vertelde haar dat dat in Europa lag.vlakbij Duitsland en België.Daarop vertelde zij me: Ik ben in Amsterdam geweest waarop iedereen in de lift keihard begon te lachen.Toen zei ik dus je bent al es in Nederland geweest.En toen zei iemand anders weer, Nederland is het zelfde als Holland en toen snapte ze het. En ze was niet eens blond.Volgens mij kwam ze uit De Fillipijnen.Veel Crewmembers kennen Amsterdam omdat er achter het Centraal Station een Cruiseport is.De Cruise Terminal.Laatst vroeg iemand anders mij de zelfde vraag, zij dacht dat Netherlands in Azië lag, waarschijnlijk vroeg ze dat vanwege mn huidskleur. Hahaha

Je maakt soms de leukste dingen mee aanboord. Onze drummer, met wie ik nu de Cabine deel, heeft sindskort een playstation 2 ontdekt in de Staff Bar.Die zit snachts uren te gamen . Laatst kwam hij de cabine binnen rond 4.00 snachts.Vannacht wederom het zelfde, het was weer 4 uur en vanmorgen hadden we om 10.40 repetitie voor de show van vanaaf.Hij was zo brak als wat en momenteel ligt ie weer te pitten.Tijdens het ontbijt viel ie zo wat in slaap, ik zei nog tegen hem, ja, dat krijg je dr nou van.

Het is inmiddels 15.50, ik ga zomaar eens een beetje sax studeren.

Ik wens U allen een goed weekend en moge het weer in NL weer wat beter worden, ik hoor van diverse mensen dat het prut is.Ik zou zeggen komt allen deze kant op, tis hier heerlijk.hahaha


Groet,


M





  • 11 Juni 2010 - 19:28

    Greta:

    Hoi Martijn. Ik ontsnap aan het weer hier en kom jou kant op.
    Groetjes Greta

  • 11 Juni 2010 - 19:40

    Ineke De Lange:

    we willen allemaal bij jou op de boot zitten leuk hoor al die verschillende mensen ik begrijp dat je geniet het weer valt wel mee zo nu en dan regen goed voor aardbeien en de aardappelen. doei

  • 12 Juni 2010 - 10:39

    Ben:

    Martijn,

    Stuur de kaartjes maar op 2x graag. Wil en ikkomen dan iedere avond bij je kijken. Nog ff dan begint de band repetitie. Ik heb bijna alle partituren die ik dan opstuur, geef nogmaals even je adres even door per mail zodat ik zeker weet dat het goed tercht komt. Geniet er verder van en tot horens

  • 12 Juni 2010 - 11:02

    Jerry:

    Geniet ervan!

  • 12 Juni 2010 - 22:40

    Klaas Moed:

    Ik wil wel even met je Skypen Martijn,welke Nederlandse tijd komt je het beste uit.Laat me dit svp even weten!
    Mijn enkel is vrijwel genezen+fijn dat het met je ouders redelijk goed gaat.
    Hart.gr.
    Klaas.

  • 16 Juni 2010 - 10:17

    Jan & Marian:

    Dag Martijn,

    vanochtend nog weer even de post gedaan; af en toe maak ik iets open bij twijfel of dat urgent zou kunnen zijn (da's okay, hé?)maar het valt mee volgens mij. Ongeopend nog wel een brief weer van studiefinanciering, vermoedelijk zo één die ik je een paar weken terug ook heb gestuurd. Niets mee doen, neem ik aan?

    Prachtig te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt; HOU VOL!! is dus niet meer nodig als aansporing. Geniet.

    Vanuut Assendurp

    Jan & Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 123248

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: