Celebrity Summit 21 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 21 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 21

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

18 Juni 2010 | Bermuda, Hamilton

Celebrity Summit 21 Friday June 18th 2010 16.00hr.


Good Afternoon,


Toch maar even een berichtje vanuit het warme en benauwde Bermuda , het gaat allemaal goed hier, het beval me to nu toe nog steeds prima en inmiddels ben ik alweer 6 weken weg uit NL.De dagen vliegen voorbij.


Gisteravond hadden we weer 2 leuke optredens met de New Yorkse komiek James Stephens The 3rd.Er schijnt binnenkort een film uit tekomen waarin hi speelt.Ik geloof : The Funny man , of zo iets. Ik geloof dat ik in een eerder verslag had geschreven dat ie James Steawart heet maar het is dus James Stephens the 3rd.

Tijdens de 1e set, zat er een man op de 1e rij met 2 enorme bakkebaarden en die zag ik ook aleens eerder op de 1e rij zitten.Iedere zondag geven we de gasten een klein voorproefje van wat ze tijdens de cruise aan entertainment in het theater kunnen bewonder.Een aantal acts doen dan een klein mini optredentje zo ook James Stephens.Die zelfde man met die enorme bakkebaarden zat dus afgelopen zondag ook op de 1e rij en toen James hem in het vizier had, noemde hij hem gelijk Elvis .Om je een beetje een idee tegeven hoe de man er ongeveer uit zag.
James gaf dus zondag ook een klein voorproefje van zn optreden .
Gisteravond zong hij dus een nummer van Elvisen hij liep al zingend de zaal in en liep regelrecht naar “Elvis” en hij bleek ook nog eens goed te kunnen zingen ( a la Elvis) en ze zongen zowaar twee stemmig verder.De zaal stond op zn kop.cht leuk om te zien.Tijdens de 2e set van James kwam 'Elvis ' weer kijken en zongen ze weer samen..

Aan het begin van de 2e set had James nog iets bedacht..Lamont, mn collega saxofonist,moest doen als hij James was en opkomen als hij werd aangekondigt. De echte James ging naast mij zitten en deed als of hij met ons mee speelde.Wij speelden een intro en de cruisedirector komt op en verwelkomt het publiek.Vervolgens kondigt hij James aan en Lamont, komt op en doet een paar gekke dansjes a la James, halverwege pakt de echt James de microfoon en breekt in.....toen had het publiek pas door dat de rollen waren omgedraaid.hij zei tegen het publiek : jullie denken zeker dat iedere negro zo beweegt.....publiek en en de hele band lagen in een deuk.Ik geloof dat er ook een video van gemaakt is..k zal es kijken of ik die kan bemachtigen en op de site kan plaatsen.
Erg leuk om met zo'n guest entertainer te spelen , vooral ook om dat iede optreden weer compleet anders is en we nooit weten wanneer hij welk nummer hij wil spelen.
Ben benieuwd welke guest entertainer er volgende week komt.


Later op de avond hadden we weer Sizzle Party met een nieuwe party band uit St. Lucia.Door omstandigheden konden ze niet optijd in New Jersey zijn afgelopen zondag vandaar dat zij naar Bermuda zijn gevlogen afgelopen woensdag en toen aan boord zijn gekomen.We hebben eergisteren met ze gerepeteerd en gisteravond opgetreden.ging allemaal prima.Ze hadden het thuis al goed voorbereid volgens mij.

Straks hebben we weer 'Baked Alaska'en 2 productie shows en inmiddels hoor ik de motoren van het Schip weer ronken, wat inhoudt dat we weer vertrekken uit Bermuda en richting New Jersey varen.Aankomende zondag krijgen we bezoek van de amerikaanse coast guard.Dat schijnt een aantal keer per jaar te gebeuren.Ook kunnen ze aan crewmembers vragen stellen mbt veiligheid.Bijvoorbeeld, hoeveel reddingsboten zijn er, wat is er allemaal aanboord van een lifeboat,
We hebben allemaal al een lijst gekregen met vragen die ze mogelijk kunnen gaan stellen.k zal em nog eens bestuderen.hahaha.Van iedere crewmember vewacht men dat iedereen weet wat ie moet doen in een emergency.Als blijkt dat niemand het weet, kunnen ze in et ergste geval het schip aan de kade houden geloof ik.Daarom is men hier aanboord, met name de hoge heren, een beetje nerveus als ze aanboord komen.

Vande week hadden we een veiligheidsoefening.Ze lieten een gang vol met rook lopen en wij moesten allemaal kruipend de ruimte betreden als of het een brandoefening betrof.laagf bij de grond zijn er speciale lampen die je kan volgen als er brand is en veel rook.Zo kun je namelijk de uitgang vinden.
Halverwege de route had er iemand moeten staan die ons de juiste route liet kruipen, maar ik heb die persoon niet gezien/gemist waardoor wij de hele gang door kropen en daar door kwam ik te laat bij de reddingsboot terwijl iedereen werd gechecked op zijn/haar aanwezigheid, maar uiteindelijk werd mijn naam alsnog afgevinkt.Iedereen weer blij.

Overigens wordt de World Cup hier aanboord fanatiek gevolgd en zijn zelfs hele schema's aanboord te krijgen waarop je kan zien wanneer welke wedstrijd is.Ik geloof dat NL zaterdag weer moet spelen maar een ieder die mij kent weet dat ik niet van voetbal hou dus het zal me eigenlijk worst wezen wie wanneer speelt en tegen wie.
Een aantal mensen die zagen dat ik uit NL kwam, vroegen meestal ook meteen of ik ook van voetbal hou en als ik dan zeg nee, kijken ze toch wel wat verbaasd.hahaha., zo van; je komt uit NL en je houdt niet van voetbal...Onze bandleider, kent namen als van Basten, Gullit, Cruijf, kennelijk zijn het beroemdheden in andere landen....het zal wel....hahaha ik lig er niet wakker van.:-)

Momenteel zit ook even CNN te kijken en ik zie dat Elton John in Israel aan het optreden is in Tel Aviv.Wat wordt die man ook oud zeg...Ik zie trouwens Joran van der Sloot ook regelmatig voorbij komen op CNN of BBC News Wat een raar figuur is dat toch het zal je zoon maar wezen....Ik probeer het nieuws in NL wel een beetje te volgen via internet. We hebben hier een tv in onze cabine, met een paar film kanalen, sport zenders, cruise zender van Celebrity en Royal Caribbean, Cartoon Network, en een paar news zenders.Als ik al die nieuwszenders zo bekijk zie ik eigenlijk alleen maar narigheid, mensen die mekaar overhoop schieten, of al die duizenden liters olie die in de Golf van Mexico stromen, ik word er niet vrolijk van .houdt het nou nooit eens op al die ellende?


Mn roommate ligt weer de hele middag te slapen, hij heeft volgens mij weer de hele nacht Playstation 2 zitten spelen tot diep in de nacht.Hij ging weg rond 00.00 en ik heb em niet eens horen terug komen.Ider zn ding.Ik heb vanmiddag nog even heerlijk buiten gelopen en een lekker ijsje gegeten, kost wel weer 4 dollar, maar vooruit dan maar.Het was wel erg lekker.Ik ontdekte vanmiddag dat er in de Crewmess een softijsmachine staat met aardbeien Yoghurt ijs..Meestal eet ik geen softijs, maar het was toch wel erg smakelijk.


Anyway tot ver maar weer, zodra ik weer wat leuks te melden heb dan meld ik me wel weer.Ik wens U allen een goed weekend toe.

Greetz,


M














  • 19 Juni 2010 - 08:25

    Ben:



    Hoi Martijn, Ik hoop met al dat eten dat je je lijntje wel in de gaten houd.

    Kan je je postadres nog even doorspelen via het Jeans mailadres (mag ook mijn prive mail. Ik wil de partituren met geknipte versie van de nieuwe show opsturen.

    Groeten en snel tot ziens.

    Ben


  • 20 Juni 2010 - 11:57

    Ineke:

    Wat een mooi verhaal Martijn ,in ieder mens schuilt een schrijver.Dat lijkt me nou ook zo leuk al die ontmoetingen met de medewerkers op vermaak gebied ,grote verrassing wat maken ze er van. lijkt me ook dat je op deze wijze ook een andere kijk krijgt op entertaiment.Zijn het trouwens allemaal oudere gasten aan boord die een rondreis doen? Wat vliegt de tijd voor je weet zit je weer hier geniet met volle teugen groeten van ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 123303

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: