Celebrity Summit 33 - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 33 - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 33

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

06 September 2010 | Verenigde Staten, Portland

Celebrity Summit Sunday September 5th 2010 08.45hr



Goodbye Celebrity Summit.



Het zit erop voor mij, vandaag neem ik afscheid van The Summit en is er een einde gekomen aan een geweldige avontuur.Aan de ene kant blij dat ik weer naar Zwolle ga en dat ik al mn vrienden en familie weer kan zien, aan de andere kant ook een beetje emotioneel omdat ik gisteren afscheid heb genomen van iedereen waar ik zo fijn heb samen gewerkt.


Gisterochtend had ik een Sign Off meeting, en daar werden we geinformeerd, hoe we alles moesten afronden, iedereen kreeg zn medicals weer terug, we moetsen een enquete invullen over onze ervaringen met The Summit en verder werden we geinformeerd over het inleveren van alle pasjes.
Gisteravond na de show, moesten alle koffers al worden ingepakt vanwege de luggage inspection.Vanochten heb ik mn beddengoed ingeleverd , rugzak is gepakt, straks nog even een paar handtekeningen verzamelen voor mn sign off checklist en dan ben ik klaar om te vertrekken.
Straks om 11.45 komt de immigratiedienst weer lang en dan krijg ik mn paspoort weer retour.
Oorspronkelijk zou dat om 6.45 uur plaats vinden, maar vanwege tropische stormen etc , komen we later aan in Bayonne New Jersey...Ik hoop alleen dat ik mn vlucht ga halen, want we worden op zn vroegst om 13.30 naar JFK gebracht en mn vlucht is om 14.00 uur.We gaan het wel zien.Afgelopen dagen ging het schip behoorlijk tekeer zo erg zelfs dat alle patrijspoorten werden dichtgemaakt , dat had ik nog niet eerder meegemaakt.

Afgelopen week hebben we druk gerepeteerd met de nieuwe cast voor de nieuwe shows en die slaan geloof ik erg goed aan. Het repertoire is wat eigentijdser , de arrangementen zijn beter, kortom ik denk dat het wel een succes gaat worden.Afgelopen week was zowiezo een beetje anders dan normaal.Vanwege orkaan gevaar bij Canada, zijn we niet naar St Johns geweest maar in plaats daarvan zijn we woensdag s naar Halifax gegaan dus daarna hadden we 2 seaday'sin plaats van 1.
Bovendien hadden we ook geen Sizzle en tijden de formalnight hoefden we geen show te doen, omdat Adam Trent optrad de illusionist.
Afgelopen donderdagavond was er weer een crewparty in de Crew Bar, en dit onder de noemer Grapes & Cheese met live music from Magnitude & Friends.Magnitude is de partyband from St Lucia.
Iedereen die mee wilde doen kon mee doen en die kans liet ik me deze keer niet ontgaan.Samen met de nieuwe trombonist ( die btw ook nog 2 jaar heeft gespeeld bij de Tonight Showband van Johnny Carson) hebben we wat nummers gespeeld van The Commodor's en van Stevie Wonder.Het werd een grote jamsessie eigenlijk maar het was echt ontzettend leuk.Zo leuk zelfs dat ik gisteren zelf een kleine cadeautje kreeg van crew wellfare met een leuk bedankje erbij vanwege het mee spelen.Ik kreeg een mooie bidon cadeau.Toch leuk.
Tijdens de sign off meeting was er ook nog een kleine loterij maar toen viel ik niet in de prijzen en dan is het wel leuk dat ik toch op deze manier een leuke prijsje kreeg.


Inmiddels is het bijna 9.45, ik ga de laatste handtekeningen verzamelen , mn paspoort ophalen en dan maar kijken wat er verder gaat gebeuren .
Ik bedank iedereen voor de leuke reactie's en berichtjes die ik mocht ontvangen op waarbenjij.nu, Facebook en Hyves zo doende kon jullie toch een beetje mee laten varen en kon ik jullie een beetje een idee geven van wat ik allemaal heb meegemaakt en gezien.Ik hoop dat julie dr een beetje van hebben genoten


Ik zal er in ieder geval nog vaak aan terug denken en wie weet staat er volgend jaar wel weer een cruise op de agenda .We will see :-)


Liefs,


M












  • 06 September 2010 - 14:25

    Anke:

    Hai Martijn, klinkt als een mooi avontuur! Hoop dat je een goede terugreis hebt. En dat je nog even rust hebt voordat je met Jeans aan de slag gaat. Liefs Anke

  • 06 September 2010 - 19:25

    Annie:

    Ik heb genoten van je verhalen!!!

  • 06 September 2010 - 19:31

    Ineke:

    Martijn plezierige reis en welkom thuis.
    Ik heb genoten van je verhalen en als je weer gaat lees ik graag weer m,ee groet en liefs Ineke

  • 07 September 2010 - 17:36

    Huub Hoogkamp:

    Hee Martijn,

    ik heb erg genoten van je verslagen, alsof je er zelf bij was.

    Komend seizoen komen wij weer naar Jeans kijken en luisteren.

    Groeten van Koen Inge en Huub

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 123304

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: