Celebrity Summit 33 - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 33 - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 33

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

01 September 2010 | Verenigde Staten, Portland

Celebrity Summit 33 Tuesday September 1st 2010 8.55


Goodmorning,


Weer even een kleine update.

Inmiddels ben ik aan mn laatste week begonnen en zoals ik de laatste keer al schreef, zijn er een hoop dingen aan het veranderen.
Afgelopen zondag zijn er een hoop mensen vertrokken waaronder trombonist Alexander uit Moldavie en de complete cast .
De afgelopen weken zijn we naast het wekelijke programma, ook druk bezig geweest met het instuderen van de 2 nieuwe shows en k moet zeggen dat dat leuke show's gaan worden.De cast is groter en de arangementen zijn beter en ce audiotrack is ook beter en de medley's zijn erg leuk.Tis alleen wel jammer dat ikhet allemaal moet instuderen terwijl ik volgende week dr niet meer ben maar goed het is niet anders.Afgelopen week hadden we oa als guest entertainer, Antonio Solci een pianist uit Amerika.
Er werd me verteld door iemand dat het een ontzettende klootzak kon wezen, dus ik had er al helemaal geen .Kwam ook omdat we die dag al 2 shows moesten instuderen en aangezien er nog al wat problemen waren met de techniek, duurde het allemaal ontzetten lang en daarnaaast hadden we ook nog Bakes Alaska
De repetitie met Antonio, liep gelukkig lekker snel door en was leuk om te doen.Hij gaf duidelijk aanwijzingen naar de band en de techniek, dus het liep lekker vlot door.Er was zelf wat ruimte om te soleren, er was een band feature warin de hele band aan bod kwam, en ik mocht in het nummer Amazing Grace 2x soleren.Hij had er een R&B arrangement van gemaakt dus ik kon mn Kirk Whalum licks en truckjs mooi gebruiken in dit nummer..hahaha en zo werd het het opeens leuk om Amazing Grace te spelen...
Ik mocht in een ander nummer ook nog een fluit solo doen, nu ben ik dat niet gewend om te doen, dus ik maakte er maar het beste van .Maar gezien de reactie;s van de band was het ok :-)

Gisteren hadden we als 'guest, een zanger Cecil Parker, een aantal boys van de band hadden al vaer met em gespeeld.Zn laatste cd kreeg een Grammy nominatie, al viel hij niet in de prijzen.Kwa arrangementen was het niet erg sterk, hoewel hij opzich geen slechte zanger al vond ik het niet erg bijzonder maar ok.Hij kreeg het publiek wel mee en daar is ook wat voor te zeggen.

Nu ik aan mn laatste week ben begonnen, is het raar om voor te stellen dat ik weg ga en afscheid ga nemen van iedereen met wie ik al die 4 maanden heb gewerkt.En vooral ook omdat ik de meesten waarschijnlijk wel nooit meer zal tegen komen.
En wat is het snel voorbij gegaan en wat heb ik veel leuke dingen mee gemaakt , leuke plaatsten bezocht, leuke mensen leren kennen.Wat dat betreft is het zeker voor herhaling vatbaar.
De voorbereiding voor dit hele cruise avontuur, heeft even geduurd,mmaar het was het allemaal meer dan waard.Ik denk bijvoorbeeld, aan het uit gebreide medische onderzoek, het aanvragen van mn Visa, alle online sollicitatie's...het was niet eenvoudig allemaal.

Maar terug kijkend op dit hele avontuur, ben ik blij dat ik het na de vele overwegingen toch gedaan heb.Even dreigde het gevaar dat ik het hele avontuur moest afblazen vanwege het ziek zijn van mn ouders, maar het is allemaal goed gekomen ( godzijdank) en het is heel goed geweest dat ik na al die maanden van ziekenhuis in en ziekenhuis uit, de zorg voor mn ouders etc..., dat ik weg ben gegaan.


Ik kan me nog niet voorstellen, dat volgende week weer thuis ben in mn geweldige appartementje en dat ik mn familie en vrienden weer kan zien, die ik al die maanden die heb gezien.En wat kijk ik er weer naar uit om weer met Jeans te beginnen en iedereen weer te zien.Ik kreeg vorige week een mailtje van iemand en die schreef: 'wat een geweldig leven heb jij' en zo voel ik het momenteel ook wel eigenlijk.dus wat dat betreft mag ik niet klagen.:-)


Deze week gaan we voor het eerst de nieuwe shows uitvoeren, ben benieuwd hoe die in de smaak zullen vallen bij het publiek.

Zaterdag heb ik een sign off meeting, dan krijg ik alle info die nodig heb om het schp te verlaten, krijg ik mn aireline ticket deposit weer terug, mag ik mn sleutel in leveren etc...
Zondag 4 september vertrek ik om 16.00 ur van af JFK Airport, New York en land ik 6september om 6.00 uur op Schiphol.Voor degene die mn vlucht willen checken : KL9080.

Vandaag zijn we in Portland Main dus ik ga zo ff douchen en scheren en dan dr op uit ik zag al dat het schitterend weer was...du sik geniet er nog maar even van, voor dat ik weer in het koude en regenachtige NL ben....


C U Later,

M











  • 31 Augustus 2010 - 16:31

    Greta:

    Hallo Martjn,

    Het wordt nu bijna welkom thuis.We gaan elkaar gauw zien. Ik kom 25 september naar Beverwijk om weer eens naar jullie te kijken en luisteren.Jullie spelen in oktober hier in Den Helder. Maar de show heb ik al die tijd niet gezien.
    Wat is de tijd omgevlogen. Ik zal je verslagen missen. Maar dan hyven we wel weer.
    Voor nu groetjes en dan tot ziens.Ik wens je een prettige vlucht naar huis.
    Liefs Greta

  • 01 September 2010 - 11:02

    Dicky En Menno:

    Hallo Martijn,
    Gistermiddag zijn we bij je ouders geweest en hebben daar een hapje gegeten. Je moeder had heerlijk gekookt,dat is haar wel toevertrouwd! Je vader was weer iets gegroeid, dus dat gaat de goede kant op. Beiden waren ze vol goede moed voor de toekomst. We hebben een fijne middag met hun gehad. Ze verheugen zich erg op je thuiskomst!

    Harteljke groeten en een goede thuisreis toegewenst van
    Menno en Dicky Bosma.

  • 01 September 2010 - 15:09

    Piet Verhaag:

    Dag Martijn,

    ik heb met plezier je verslagen gelezen en zelfs met je meegenoten. Het leek wel 1 grote vakantie waar maar geen eind aan kwam. Nu naar huis en naar Jeans. Zo met je muziek door het jaar heen wandelen geweldig! Goede thuisreis toegewenst.

    Piet

  • 02 September 2010 - 11:32

    Ineke:

    Wat is de tijd snel gegaan Martijn. Ook uit je brieven blijkt wel dat je je enorm hebt vermaakt.Zoiets wil iedereen wel meemaken.Zo zie je maar muziek maken geeft veel genoegen. Plezierige laatste dagen een goede terugreis en tot ziens. En een heel plezierig seizoen met Jeans. Liefs en de groeten van Ineke Heb enorm genoten ven je schrijfsels. dag.

  • 03 September 2010 - 12:32

    Saskia:

    Hoi Martijn!

    Bijna terug in Nederland. Is toch ook wel weer leuk? Alvast een goede terugreis....
    Tot Jeans!

    xxx

    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 123321

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: