Celebrity Summit 16 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 16 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 16

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

30 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Celebrity Summit 16 Sunday, May 30th 2010 17.15

Goodevening,

Vanochtend zijn we weer aangekomen in Cape Liberty Bayonne, New Jersey , de passengers van de afgelopen week zijn weer van boord en vanmiddag kwam er weer een nieuwe groep .Daardoor konden wij weer even aan land gaan.Was ik vorige keer naar de dichtstbijzijnde shoppin mall deze keer ging ik met de drummer en iemand uit de cast naar een andere shopping mall.Het duurde wederom een tijdje voordat we van boord mochten omdat de gasten natuurlijk voorrang hadden en er was maar 1 uitgang dus dat duuurde even. Een crew shuttle bus bracht ons naar het dichtstbijzijnde station en vandaar gingne we met de Lighttrain naar West Avenue.Daar aangekomen was het nog 10 minuten lopen.Het weer was overigens erg warm, bijna 30 graden :-)
De shoping mall was overigens niet bijster spectaculair maar wel groter dan de andere mall.De 2 collega's gingen allemaal inkopen doen en ik ben daar een beetje gaan rondlopen.Ik heb ene paar winkels bekeken van binnen, maar omdat ik verder niks nodig had, was ik er ook zo weer uit.En we hadden overigens niet erg lang de tijd want we moesten weer optijd terug zijn voor een passenger dril en aansluitend de repetitie voor de Welcome on board show.

Gistermiddag moesten we weer spelen voor de Captains Club en werd er weer een bijzondere cruiseguest in het zonnetje gezet die haar zoveelste cruise had gemaakt.
Eveneens hadden we weer een walk in.Deze keer moesten we verzamelen bij de orchestra pit( de orkestbak) en met 'we' bedoel ik degehele entertainment afdeling.Vanuit de orkestbak werden we omhoog gelift en mochten we weer zwaaien naar de gasten in het Celebrity Theatre en dat mochten we na een uurtje nog een keer doen.

Ik had geloof ik al eens verteld dat onze drummer illegaal in Amsterdam had gewoond.Het grappige is hij begint steeds vaker nederlandse woorden te spreken als ik bij hem ben.Een van de eerste woorden dij hij zich nog kon herinneren was: eikel.
Soms loop ik ergens op de boot en hoor ik iemand 'eikel' roepen en dan begint hij zelf enorm te lachen.Zelfs toen we gisteren aan het spelen waren in The Captainsclub. Ik draaide even om en hij keek me aan, riep hij opeens: Rot op eikel !! hahaha.

Overigens gaat Gene , de altist, ons verlaten want zn contract zit er en hij gaat naar een andere boot van Celebrity.Het grappige is, hij rookt niet en hij drinkt ook niet dus ik ben niet de enige :-)
Hij wordt overigens vervangen door de gene die ik momenteel vervang.Die wilde graag weer terug komen maar dat had geloof ik te maken met een dame van de cast waar hij iets mee heeft of wil hebben ..haha

Over 20 minuten gaat de Crewmess weer open en dat betekend dat er weer gegeten kan worden want om 19.00 uur is het weer showtime.

Bye bye,

M