Celebrity Summit 17 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 17 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 17

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

02 Juni 2010 | Bermuda, Hamilton

Celebrity Summit 16 June 2nd 2010 15.35


Good Afternoon,


We zijn weer terug in Bermuda en het is hier echt heerlijk weer, de zon schijnt, het waait, het is een beetje bewolkt maar vooral erg warm.Nadat ik vanochtend weer een zinloze training heb gehad en de wekelijkse boatdrill, ben ik met collega Gene naar Hamilton gevaren op zoek naar een gratis internetspot.Uiteindelijk zijn we beland in een klein cafeetje en onder het genot van een orange juice, zit ik nu even mn blog bijtewerken.

Gisteravond zijn we met het hele orkest wezen eten in the diningroom, onder de noemer “bandmeeting'en teambuilding.
Aangezien er in het Celebrity Theater een illusionist optrad hoefden wij niet te spelen.
Onze waiter was Moreno, hij stelde zich netjes , en hij was onze waiter voor de gehele avond.Nadat we werden voor zien van een mandje brood en roomboter, deed hij wat suggestie's en konden we kiezen wat we maar wilden.Dat liet ik me natuurlijk geen tweede keer zeggen .hahaha, mensen die mij een beetje kennen weten dat ik dol ben op eten.:-) Ik begon met een franse uiensoep ( gegratineerd met kaas), daarna had ik 2 overheelijke varkensmedaillons, met romige mosterdsaus, rijst, wortelpuree en gecaramelliseerde uitjes en champignons en als dessert een tiramisu.En omdat we toch konden bestellen wat we wilden heb ik er ook nog een ijsje achter aan genomen .Ik eet hier overigens ieder dag ijs.:-) Er werd trouwens ook brood geserveerd, vooraf maar ook tijdens het eten.Kortom het was allemaal weer bijzonder smakelijk, en het was ook leuk om nu eens in het restaurant te eten en bediend te worden.

Na het eten nog even in de Staff Mess geweest, dit is een plek waar de meeste ( niet rokers) naar toe gaan als hun dienst er op zit.Er hangt hiereen flatscreen , 2 monitoren met een beide een playstation, en een pooltafel.En op sommige dagen is er ook nog een Wii apparaat beschikbaar.

Gisteravond was er ook een mogelijk tot karaoke.Er waren 3 aziaten die zich genoodzaakt voelden om te gaan zingen en echt geweldig was het overigens niet.Het was zelfs super slecht.Na 3 liedjes hielden Gene en ik het voor gezien.Daarna nog even wat muziek beluisterd met mn kamergenoot en de trompettist van de band.Prokofiev, prachtig, ik weet alleen niet meer welk stuk.Moet toch mn klassieke muziek collectie maar eens aanvullen.Ik heb welgeteld 1 klassieke cd.Schandalig eigenlijk.

Vanavond hebben we weer 2 dans shows en dan zit deze dag er ook weer op.Morgen ben ik van plan om naar het andere gedeelte van het eiland te gaan St George en morgen avond gaan we weer spelen met The Worlds Greatest Xylophoneplayer Ian Finkel.Kijk er nu al weer naar uit.


C U

M


  • 02 Juni 2010 - 19:45

    Frouck:

    En wanneer zien wij dat turqoise blauwe water en de palmbomen en jacuzzies op het dek?

    FOTO'S FOTO'S FOTO'S ;)

  • 02 Juni 2010 - 19:53

    David :

    klinkt goed allemaal man, volgens mij kom je lekker vetgemest thuis :)

    groeten david

  • 02 Juni 2010 - 20:23

    Ineke:

    vandaag hebben wij ook eens lekker weer wel in de zon uit de wind gaan zitten aan jouw denken en de palmbomen dan komen we een heel end. Ik hoop niet dat je te veel aankomt van al dat eten trouwens het water loopt me in de mond als ik het lees, en ja bediend worden heeft wel wat. en niet zelf koken.ach jongen smullen maar. groet ineke en wat foto's asjebliefd

  • 02 Juni 2010 - 20:36

    Imre:

    Graag een foto van jou op de weegschaal! :)

  • 03 Juni 2010 - 15:27

    Piet Verhaag:

    krijg zo langzamerhand het gevoel dat ik hier in Nederland iets verkeerd doe. Zit na jaren nog steeds aan de aardappelen, moet zelf de tafel dekken en afwassen. de muziek keuze is afhankelijk van de huisgenoten. En zit overdag binnen te werken terwijl de zon schijnt. Ga zo door met je vakantie/werken en ik boek nog eens een cruise.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 123942

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: