Celebrity Summit 19 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 19 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 19

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

07 Juni 2010 | Bermuda, Hamilton

Celebrity Summit 19 June 7th 2010 09.00 uur

Goodmorning,

Eigenlijk niet heel veel bijzonders te melden,we zijn momenteel waar aan het varen richting Bermuda en hebben we weer een verse ploeg gasten/crewmembers aanboord.
Collega saxofonist Gene is ( helaas ) ook weg, zijn contract zat er op en zijn vervaner is gisteren ook aanboord gekomen.Overigens heb ik hem vervangen maar hij wilde graag weer terug komen en aangezien hij niet zo goed matchd met onze drummer heb ik mn cabina afgestaan aan Lamont en ben ik verhuisd naar een andere cabine.Nu kan ik de drummer nog meer nederlands leren...het enige wat ie nu nog steeds roept is: rot op eikel .

Wat wel fijn is, is dat er in deze cabine wel een internet verbinding is die werkt.Verder is deze cabine identek aan de vorige, maar is deze schoner.andere roomate was nog al een sloddervos,drummer is veel netter. Wat toch ook wel prettig is.
Inmiddels ben ik hie r nu 4 weken en tot nu toe bevalt het allemaal nog steeds goed, ik heb geen heimwee of zo , het enige wat ik soms wel mis , is mn huisje in assendorp, want ja de ruimt/privacy is natuurlijk beperkt.Daar staat dan weer tegenover, dat ik nu op tal van leuke plekken kom, ontmoet zoveel verschillende mensen uit alle hoeken van de wereld en ik hoef nu niet weer bij Van Dijk aan te kloppen, hoewel ik daar toch ook wel met plezier heb gewerkt.Met sommige mensen heb ik nog steeds wel contact.
Deze week is er geloof ik een komiek als 'guest entertainer' en dan hoeven we geloof ik niet heel veel te spelen behalve dan de productie's en captains club en de baked alska.
Gisteren ben ik niet van de boot afgegaan voor de verandering, ik heb me gesetteld inh de nieuwe hut en lekker naar wat dvdtjes liggen kijken die ik heb mee genomen.Ik ben overigens bij dat ik een laptop heb gekocht laatst en de i pod die ik kreeg is ook erg fijn om te hebben.Thanx Uilke :-)

Vor degene die het nog niet weten, ik heb laatst wat nieuwe foto's op Hyves en Facebook geplaatst en ook op mn blog.

Zoals als ik al zei, verder weinig bijzonderheden, het weer is nog steeds goed, het was zelfs erg heet in New Jersey hoorde ik van diverse collega's maaar ik geloof dat het in NL ook wel ok is momenteel .

Anyway, tot de volgende mail vanuit Bermuda,

M

• 07 Juni 2010 - 19:47

Trienke & Roelof:

Dag Martijn, we hebben weer met belangstelling jouw verslagen gelezen. Altijd erg interessant. Tip: maak er na afloop een boekwerkje van! We hebben enkele malen niet kunnen antwoorden omdat we een lang weekend in Parijs waren. Ook erg leuk! Hartelijke groeten!

• 08 Juni 2010 - 08:12

Roel De Jonge:

Ik vind dat je leuke foto's hebt gemaakt. Ik ben blij voor je dat het goed naar je zin hebt. Ik heb op 7-6-10 informeel afscheid genomen. Het was heel gezellig. Wij gaan 14 juni met vakantie naar Kreta. Als we er weer zijn hoor je wel van ons.Een behouden vaart en veel gezondheid gewenst. Groetje Roel en Gea.

• 08 Juni 2010 - 10:49

Sascha:

Heey Martijn,
    Fijn hoor een netter plekkie en internet dat werkt. Net terug van mijn weekie Frankrijk. Was ook heerlijk.... btje zonnnen, touren, ETEN!!!!,borreltje erbij. prima uit te houden. zo'n weekje is ook zomaar weer voor bij. Veel plezier verders

greets Sascha