NCL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu NCL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

NCL

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

01 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Goodevening,

Ik wilde jullie bijdeze laten weten dat ik goed ben aangekomen in Orlando.De lange en op t laatst vermoeiende reis verliep bijna vlekkeloos.Omdat ik deze keer 2 saxofoons moest meenemen en er 1 heb moeten inchecken als bagage,dacht ik vaak: als die het maar zonder deuken gaat overleven.Na aankomst in Atlanta en de immigration op naar de baggageband.Al gauw zag ik daar mn saxofoon voorbij komen.Gelukig die is terecht ,deukloos.Mn koffer volgde vrij snel daarna.Daarna mn bagage naar de volgende transportband gereden met bestemming Orlando.Tijd om even wat te gaan drinken en wat te eten.Het eten in het vliegtuig was indentiek aan het eten van vorig jaar.Niet te vreten.Amper in gestapt op Schiphol kregen we al een gerechtje van Kip met een beetje aardappelpuree ,spinazie en gorgonzola.En dat al om pak em beet 10.00 uur.( Delta Airlines)Nog steeds serveren ze een muf stukje pizza met pesto, zo taai als een ouwe schoenzooi kortom, niet te vreten.Gelukkig ontdekte ik op Atlanta 2 uitgebreide food corners en ik had genoeg overstaptijd om te eten en ff bij te komen.
Rond 16.00 begon het boarding proces voor Orlando en na goed dik uur vliegen landden we dan eindelijk in Florida.Op naar de bagage.Met een light rail werden we naar de centrale hal gebracht en na het volgen van de borden kwamen we aan in thé bagage claim.Al snel kwam daar mn grote koffer voorbij.Mooi dacht ik nu mn sax nog. Maaar na een klein half werd de band steeds leger maar nog steeds geen sax voorbij zien komen.Ik werd door gewezen naar de bagage service.Een vriendelijke mevrouw van Delta Airlines vroeg of ik iets misttte ik zei heel chagrijnig YES..My saxophone.Ik begon me alweer van alles te bedenken,:Als ie maar niet in Atlanta is achter gebleven etc..of per ongeluk met het verkeerde vliegtuig is mee gegaan..etc etc..De nog steeds vriendelijke mevrouw liep naar de balie en kwam even later terug met , jawel, mijn sax.Ik heb dr 1000 x bedankt.
Toen stond ik voor het volgende : Hoe kom ik naar het hotel.Op de info die ik van mn agent ontving stond: zelf bellen. Ik wist alleen niet het internationale nummer van Orlando..dan maar een medewerker van de luchthaven gevraagd.Hij was zo alleraardigst om met zn eigen mobiel, waarschijnlijk van de zaak, om het nummer voor me te draaien en na 15 minuten kwam de shuttle bus en inmiddels zit ik op de 7e verdieping van het Holiday Inn Hotel

http://www.holidayinn.com/hotels/us/en/orlando/mcoap/hoteldetail

Ik heb godzijdank een kamer alleen :-) ik ga zo even wat eten in het restaurant.Morgen om 11 uur worden alle crewmembers opgehaald en naar Port Canaveral gebracht en dan gaat het allemaal echt beginnen.


Ik hou jullie op de hoogte. ;-)


Best regards,

M

  • 02 April 2012 - 07:18

    Dicky Bosma:

    Hallo Martijn,

    Leuk dat je weer een reisverslag maakt. Ik kijk met belangstelling naar je nieuwe afleveringen. Ik hoop dat het weer een prachtreis gaat worden, met veel mooie optredens!

    Groetjes van Dicky uit Bolsward

  • 03 April 2012 - 08:16

    Loek En Trudy:

    Goed te lezen allemaal.
    Ach eten in een vliegtuig, muizenhapjes voor ons, snel doorslikken en vooral niet kauwen.
    Het idee dat je iets te eten hebt gehad,niet dan.
    Je toeter kwijt zijn is minder, maar met jouw charmes komt dat goed.
    Alvast een leuke reis gewenst

  • 03 April 2012 - 09:26

    Ma En Pa:

    lieve zoon,

    Leuk verslag, zien uit naar het volgende. Je bent een echte lekkerbek, wij hebben nog 3 dagen genoten van je triffle.
    Fijn dat je sax gauw bovenwater was.
    Veel plezier en goede optredens.

    tot mails, pa en ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Norwegian Cruise Line here we come.

Here we go again :-)

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2012

NCL 14

14 Juni 2012

NCL 13

09 Juni 2012

NCL 12

01 Juni 2012

NCL 11

24 Mei 2012

NCL 10
Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 578
Totaal aantal bezoekers 123537

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: