Celebrity Summit 7 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 7 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 7

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

15 Mei 2010 | Bermuda, Hamilton

Celebrity Summit 7 Saturday May 15th 2010 15.49


Hello there,

Dit weekend even geen trainingen daaren tegen wel wat meer spelen, dan de gebruikelijke 2 uur s avonds.Gisteren moesten we voor dat de shows begonnen spelen in The Martini Bar, onder de naam Baked Alaska.Dat hield in dat de gasten in het restaurant werden voorgesteld aan alle obers die hun de afgelopen hebben bediend.En bovendien kregen ze toen een speciaal dessert.Ik weet niet precies wat het was , maar het was iets met veel eiwit .Vandaar waarschijnlijk de naam.Darna weer 2 shows gedaan ( de lastigste van de hele week) tussen de shows moesten we nog een keer in The Martini Bar spelen en toen weer een show.

Vanmiddag rond 13.00 moesten we op deck 11 spelen , Revelation genaamd, voor een select gezelschap.De captain hield een kleine toespraak en bedankt de gasten voor hun deelname aan de cruise.Daarna mochten we nummer spelen waar opgedansd kon worden numers als Fly Me To The Moon, Satin Doll, Besa me Mucho etc.Slechts 3 couples waagden zich aan een dansje.Waarschijnlijk was de rest moe van de cruise.Bij sommige nummers zongen nog wat cast leden mee en een zanggroep van 4 heren, die we ook al in de 1e show hebben begeleid afgelopen zondag.
Er waren een 2 tal couples die al vaker hadden gecruised en sommigen deden het al voor de 39e keer of zo . Zij kregen uit handen van de captain een kado ( geen idee wat) en ze kwamen met hem op de foto.
Daarna moesten we 2 nummers repeteren voor de laatste show van deze cruise.Dan zullen vooral de goochelaar en de komiek nog even wat mogen doen.

Inmiddels zijn we weer opweg richting New Jersey waar we zondag zullen arriveren.De huidige gasten gaan dan van boord en dan komt de volgende ploeg mensen.Waarschijnlijk kunnen we dan New Jersey bekijken we mogen in ieder geval van boord.

Het is overigens erg leuk te zien wat voor soort gasten er rondlopen op zo'n cruise.Het gemmiddelde publiek is toch wel van een gemiddelde leeftyd.Veel ouderen.En ja er lopen hier ook fat americans rond.Echt ongelooflijk zo dik.Je ziet ze dan wel eens op TV maar in het echt is het nog erger.Maar veel heb ik er niet gezien, maar dat zal per cruise verschillen.

En zo vliegen de dagen voorbij,ik begin me steeds meer op mn gemak tevoelen.De eerste dagen waren erg heftig, vooral omdat je de weg niet weet, je moet repeteren, trainingssessions volgen etc. dr komt een hoop info op je af.En daar komt nog bij dat er ook een hoop mensen werken onder de bemanning die niet amerikaans zijn en erg onverstaanbaar engels spreken, dat maakt het comminuceren wel eens lastig.Maar ach alles went.Al met al vermaak ik me prima en mis ik NL nog niet . ;-)

Momenteel zijn de golven vrij heftig, ik merk het aan de boot.Gisteren moest ik mn saxofoon standaard met mn voet vast klemmen .De boot gaat af en toe best wel erg heen en weer, Mn sax viel gisteren bij van mn standaard.Ook merkte ik het toen ik op bed lag.Soms voelt het net als of je even zweeft..

Zo, tijd om wat te vreten te scoren, k heb de lunchgemist en de crewmess is closed now.

Till tomorrow.


M



  • 16 Mei 2010 - 06:20

    Greta De Vries:

    Hoi Martijn,
    Geweldig zo je ons mee laat leven met je cruise.Ik geniet er van.
    Groetjes Greta

  • 16 Mei 2010 - 07:08

    Ben:

    Hoi Martijn,

    Zondag in France, goed dat je beter in je velletje begint te zitten. Hoop toch niet dat je last hebt van zeeziekte.

    Ben

  • 16 Mei 2010 - 08:49

    Wikke:

    Hai Martijn,

    het lijkt me echt heel gaaf! Wel zou ik denk ik last hebben van zeeziekte, als het zo op en neer gaat. Geniet ervan!!

    Gr. Wikke.

  • 16 Mei 2010 - 12:35

    Rob+Fam:

    mr: martin

    We are glad and impressed by your beautyfull stories, and are looking forward to hear more. enjoy it while you can.

  • 16 Mei 2010 - 13:01

    Trienke & Roelof:

    Dag Martijn, erg leuk dat je je belevenissen zo uitgebreid verteld! Ook de foto's maken het allemaal erg levendig. Groeten van ons beiden!

  • 16 Mei 2010 - 13:25

    Angélique:

    Je geniet er steeds meer van zie ik. Heerlijk he!

  • 16 Mei 2010 - 13:57

    Ineke:

    wat een leuke verhalen martijn ik geniet er van de badkamer foto klopt met de voorziening die paul ook had niet groot maar genoeg of je tegen de zeebeweging kan merk je vanzelf de boot heeft vast stabilisatievinnen. groet

  • 16 Mei 2010 - 15:04

    Piet Verhaag:

    Dag Martijn,

    Gelijk even gekeken wat baked Alaska ook al weer was, volgens mij heb jij vroeger daar een variatie van gebakken n.l. omelette vesuvienne. Het is niet alleen eiwitrijk maar ook erg zoet.
    Zie hier; en vooral doorgaan met de verhalen

    Baked Alaska (also known as glace au four, omelette à la norvégienne, Norwegian omelette and omelette surprise) is a dessert made of ice cream placed in a pie dish lined with slices of sponge cake or Christmas pudding and topped with meringue. The entire dessert is then placed in an extremely hot oven for just long enough to firm the meringue.[1] The meringue is an effective insulator, and the short cooking time prevents the heat from getting through to the ice cream.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 123938

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: