Celebrity Summit 5 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 5 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 5

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

13 Mei 2010 | Bermuda, Hamilton

Celebrity Summit 5 May 13th 2010




Hello ,


Het is hier momenteel 13.00 en zit nu uit te buiken van de Crew barbecue en ja, dr was weer een overdaad aan voer, hamburgers, hotdogs, salades, rijst fruit, cookie's ( erg lekker overigens en ze zijn net als al het andere gebak home made)karbonades, kortom ik plof.:-)

Vanmorgen had ik weer 3 trainingsessie's oa over vuurbestrijding en eerste hulp, en heb ikeen reddingsboot van binnen bekeken.Op zo'n boot is plaats voor 150 man inclusief 6 crewmembers en er is van alles aanboord om te overleven, denk verschillende rook signalen, speciale voeding in de vorm van bisquits van 10.000kj per persoon, water ( 3 liter per persoon) first aid kit, jammer dat we niet hebben gevaren.Had me wel leuk geleken.Overigens moesten we ook allemaal een keer een brandslang hanteren en demonstreren.Ik kan je zegen dat er een behoorlijke kracht op zo'n slang staat als je die moet gebruiken om te blussen.Daarom moet dat ook altijd gebruiken met 2 personen anders val je om hahaha

Vanavond is er een goochelaar in het Celebrity Theatre dus ik hoef vanavond niet te spelen.
Na de 2 shows van gisteravond, moesten we nog een paar nummers meespelen met een andere band op deck 10 bij het zwembad.Daar was een soort van Caribbean Party voor de passengers, erg leuk om te doen, leuke stukken , lastige partijen om te spelen.We hoefden niet de hele set mee te doen.Daarna hebik met en paar jongens van de band nog effe wat gegeten en waren we nog getuige van een prachtige zonsondergang.Helaas had ik mn camera niet bij me.Die ondergang ging overigens behoorlijk rap.Ik kan me van Curaçao nog wel herinneren dat dat daar ook al vrij snel ging.
Ik was na die dag vrij moe dus k ben ook gelijk gaan slapen.Meestal gaat iederen na zn duty naar de Crewbar maar das een vrij klein rookhok met harde muziek dus dat sla ik dan liever maar over , meer vanwege de rook.

Het weer is hier momenteel minder warm dan gisteren maar het is nog steeds droog.Ik ga straks eens even op het eiland een beetje rond lopen en foto's maken.Ik zal ook wat foto's maken van het Celebrity Theatre, en andere verschilllende ruimten waar ik meestal eet en of internet.
Wat me wel opvalt, de guest area's zien er allemaal piccobello uit daar en tegen de crew area's is het tegenover gestelde...beetje armoedig komt het over maar ok.
Ik heb me overigens laten vertellen dat de boot een grondige opknapbeurt gaat krijgen en dat moet gebeuren binnen 10 dagen.


Ik laat het even hierbij, ik ga het eiland zo eens even verkennen en ik zal morgen de foto's laten zien.


Take care


M

Ps Dank voor alle leuke reactie's erg leuk om te lezen.

  • 13 Mei 2010 - 17:03

    Herman Onnen:

    hey martijn, super cool zeg die trip die je aan het maken bent. tjonge, das weer eens wat anders dan jeans (ook leuk).
    geniet met volle teugen aldaar en ik lees je volgende verslagen wel weer.

    zetmop,
    herman

  • 13 Mei 2010 - 19:01

    Janjasper:

    Hey martijn!

    Coole verhalen! Ben benieuwd naar de fotos van het theater en het eiland. Hoop dat ze dan die crew onderkomens ook even aanpakken... Groetjes en veel plezier! JJ

  • 13 Mei 2010 - 19:15

    Angélique:

    Klinkt leuk allemaal, maar ook flink werken ..Ik zi ede foto's graag tegemoet.

  • 13 Mei 2010 - 19:27

    Willy Schaafsma:

    Hey Martijn,

    Wat super daar, elke keer lees ik met veel plezier de stukjes die je schrijft. Ik zie het dan allemaal voor me. Veel plezier daar, liefs van mij.

  • 13 Mei 2010 - 19:50

    Sascha:

    klinkt allemaal super top!! je zal zeker geen honger lijden :-) !!! ben benieuwd naar de pics

    xx

  • 13 Mei 2010 - 20:19

    Yassir:

    Wat leuk om te lezen Martijn, ik zie dat je je vermaakt, gelukkig!

    Doe rustig aan en pas goed op jezelf ;)

    Groetjes uit Almelo :P
    (waar het weer super saai is !)

  • 13 Mei 2010 - 21:33

    Uilke, Wendy & Kids:

    We zijn benieuwd naar de foto's! Fijn dat je je vermaakt en dat er genoeg te eten is ;-) !!

    Groetjes

  • 14 Mei 2010 - 18:08

    Piet Verhaag:

    leuk om elke keer de stukjes van je avonturen en vooral het "eten" te lezen. blijf het met plezier volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 123933

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: