NCL 3 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu NCL 3 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

NCL 3

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

14 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Saturday , April 14th 2012 Central Park South of 86th Street 10:42hr

Goodmorning everyone,

Vandaag wederom terug in New York en deze keer maar eens niet naar het drukke Time square gegaan maar naar Central Park.Het is wederom een prachtige dag, zelfs iets warmer dan vorige week.15-1 7 graden.Kortom heerlijk weer om te wandelen.Momenteel zit ik heerlijk te ontbijten in de zon en kijk ik uit op een van de honkbal velden die hier zijn aan gelegd waar voornamelijk jonge kinderen aan het spelen zijn.Leuk om te zien.Verder zie je mensen hardlopen, ik hoorde al ergens een saxofonist die Somewhere over the Rainbow stond te spelen.Wat dat betreft deed het me wel een klein beetje denken aan het Vondelpark in Amsterdam, alleen is Central Park ietsje groter.Denk ik.:-) Mn ontbijt is een sandwich met bacon, cheddar cheese en gebakken ei en jus d 'orange..erg lekker al begrijp ik niet waarom er chips bij geserveerd is..maar ach, lekker is het wel haha.
De afgelopen dagen was er onder de passagiers een trombonist uit New York , genaam Willie Alvarez, hij had zn kunststof trombone mee genomen en hij speelde een aantal malen met ons mee tijden de verschillende deck sets aanboord.Het verbaasde ons allemaal dat er toch nog zo'n goed geluid uit dat kunststof ding kwam, en hij speelde overigens ook erg goed.En hard haha.Hij heeft een tijdje gespeeld in de band van latin pianist Eddie Palmerie en zelfs met hem een aantal malen op North Sea Jazz gespeeld.Toen ik aan hem vroeg hoe de andere jazzfestivals zijn vergeleken met North Sea Jazz zei hij: North Sea Jazz is the best...kijk, dat horen we natuurlijk maar al te graag haha.Willie gaat trouwens binnenkort op een ander NCL schip werken.
Zo het ontbijt is op, tijd om weer verder te gaan.Op naar de 'Imagine' plek waar John Lennon is overleden..Tot zo ver.

• 14 April 2012 - 20:43

Dicky Bosma:

Hallo Martijn,
    Zo te zien ben je op de fiets door New York gefietst, met helm op want dat is daar meen ik gebruikelijk. Wanneer er Amerikanen in Holland gaan fietsen hebben ze tenminste ook altijd zo'n ding op het hoofd.
    Waar heb je die opnames van die grappige eekhoorntjes gemaakt? In Central Park misschien? Wat kijken die dieren schrander uit hun ogen!

Ik ben benieuwd naar je volgende verslag!

Groeten van Dicky Bosma

• 14 April 2012 - 20:55

Ineke De Lange :

Wat een leuke foto's Martijn Leuke foto ook van je zelf ,zo'n helm is wat vreemd als je het niet gewend bent, maar als het moet dan zit er niet anders op dan het te dragen. groeten van Ineke

• 16 April 2012 - 09:09

Pa En Ma:

Martijn,
    De eekhoorns zijn daar grijs en bij ons bruin, vond ik zo'n leuk verschil, in California waren heel veel en ze zijn erg mooi vind ik.
    Mooie foto's en natuuropnamen.
    Lieve groeten uit Gorredijk van ons beiden,
    Ma.

• 16 April 2012 - 15:45

Piet Verhaag:

gaat goed zo... fietsen eten fotograferen en vooral ook muziek, fietsen. Lijkt wel een vakantie vooral die temperaturen!
    Ben nieuwsgierig naar het vervolg. Trouwens hoe gaat het in de hut, ruimte en delen met je reisgenoot?

• 17 April 2012 - 17:09

Trienke & Roelof De :

Dag Martijn,

erg leuk om jouw reisverslagen te lezen! Alleen, soms denken we wel eens: "Is dit nu werken of misschien vakantie?" In ieder geval, je weet jouw, ongetwijfeld drukke baan, prima te combineren met een vakantiegevoel. Zo zie je erg veel van de wereld, toch?! Hartelijke groeten van ons.