Celebrity Summit 24 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 24 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 24

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

27 Juni 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Celebrity Summit 24 Sunday 27th 2010 17.15hr.



Good evening,


Het was wederom een warme dag in New Jersey en het leek er zelfs op dat het zou gaan regenen, aangezien het vanochtend bewolkt was en benauwd.
Vanochtend de wekker gezet want we wilden zo snel mogelijk vanboord gaan om weer naar New York te gaan.
Het zat deze keer mee, dat we al rond 9.15 van boord konden ,Helaas moesten we wel wachten op de shuttlebus die ons naar the gate bracht dus we moesten wachten.Ik maakte even van de gelegenheid gebruik om naar het 9/11 Memorial Monument te gaan dat pal naast de boot lag.Het was een lang werpig monument, waar op alle namen staan vermeld van de slachtoffers.Ook liggen en keitjes op de grond waar namen in staan van slachtoffers.
Als je bij het monument staat kun je de skyline zien van New York en zelfs het Vrijheidsbeeld

.
Uiteindelijk arriveerde de bus en konden we opweg.Eenmaal in de Lightrail moesten we halver wege de route de bus nemen vanwege werkzaamheden aan het spoor en na een paar kilometer konden we per lightrail weer verder,Vervolgens de gebruikelijke overstap bij Pavonnia New Port naar de Path Metro.uit eindelijk uitstappen bij 33rd Street en je stap uit in hartje Manhattan.
Inmiddels was het weer behoorlijk opgeknapt, getuige de blauwe lucht en de hoge tempertuur.Het was wederom knetter druk, taxi's rijden af en aan.We besloten om weer richting Time Square te gaan, de plek waar ik ruim een maand geleden ook naar toe ben geweest.Alleen namen we nu een andere route.En ik verbaasde me wederom weer van de hoge en vaak mooie gebouwen en het drukke verkeer.Het is af en toe net Amsterdam maar dan groter .En net als in Amsterdam zie je hier ook van alles rondlopen, geweldig, k zou hier zo willen wonen.
Per toeval stuitte ik op Roberto's Woodwind , een saxofoon speciaal zaak waar ik via internet wel eens wat besteld had.Helaas was de winkel gesloten maar waren de repetitie ruimten wel beschikbaar.
Ik moest natuurlijk wel even een t-shirt kopen met de geweldige tekst: In Love NY. Ik kon het niet laten.
Helaas hadden niet al te veel tijd om daar te blijven, want we moesten weer op tijd terug zijn en de reis duurt toch al met al een klein uurtje inclusief overstappen.
Maar goed, er zal vast nog wel een moment komen om naar NYC te gaan, want het blijft een fascinerende stad, je raakt er niet uit gekeken en ik weet niet of ik er na deze cruise ooit weer kom.


Vanmiddag hadden we weer de gebruikelijke pax drill en soundcheck voor de welcome on board show.Deze week hebben we weer 2 nieuwe guest entetainers waar onder een goochelaar die ook nog schijnt te zingen enfin, ik ben benieuwd.Het lijstje met artiesten met wie ik 'gewerkt' heb wordt dankzij dit cruise avontuur wel steeds langer en das toch leuk voor mn CV haha.

Ik heb inmiddels begrepen dat het in NL weer tropisch warm is geworden , geniet er maar van, het kan in NL zo weer veranderen , wat dat betreft is het een k*t klimaat hahaha.
De komende 2 maanden heb ik nog prima weer aangezien we iedere week naar Bermuda gaan en ik geloof dat we in augustus ook nog naar Canada ga,Ik zal het mooie weer missen als ik weer in NL ben das een ding dat zeker is.
Maar zover is het gelukkig nog niet, al moet ik wel zeggen dat de dagen voorbij vliegen.Time flies when you have fun.!!!
O ja en dan nog even het volgende: voor de mensen die willen schrijven, post is gemiddeld 3 weken onderweg aangezien het ook nog even duurt voor dat de post uiteindelijk op het schip wordt afgeleverd en dat kan alleen op embarkationday als we in New Jersey zijn.


Martijn Bosma
Orchestra Musician
Department:Entertainment
Celebrity Summit
PO Box 019158
Miami, FL 33101-9158
USA

Ik kreeg overigens een vraag over de leeftyd van de gasten.Die loopt behoorlijk uiteen Ik schat zo'n beetje tussen 30- 90 jaar.Veel echtparen met en /of zonder kinderen of zelfs groepen.Ik zag zelfs een slechtziende aanboord, met een blinde geleide hond, invalide mensen, mensen met rolator's, mensen in scootmobile's kortom alles is mogelijk.
Ik wierp vanuit de shuttlebus een blik op het parkeerterrein van de gasten: het waren wel allemaal grote en dure auto's wat daar geparkeerd stond.haha


Maar goed ik ga zo even wat eten en dan is het weer show time.

C U Later.

M















  • 28 Juni 2010 - 03:50

    Greta:

    Hoi Martijn,
    Net terug vanaf Bonaire. We hebben een fantastische vakantie gehad. Met inderdaad een heerlijke temperatuur. Ook een hele dag regen.Maar dan blijft de temperatuur ook nog goed.Heel veel gezien en gedaan alleen niet gedoken of gesnorkelt. Wie mij kent weet dat ik van het standpunt uit ga water is voor de vissen. Maar het zwembad was wel lekker om af en toe eens af te koelen.
    Ik blijf met veel plezier jou stukjes lezen. Geniet maar lekker van je (werk)vakantie.
    Groetjes Greta

  • 28 Juni 2010 - 07:10

    Marloes Van Reijzen:

    Hey Martijn, te gek wat je allemaal meemaakt, je wordt nog een bekende in NY! Geniet ervan! x marloes

  • 29 Juni 2010 - 12:15

    Jerry:

    wij hebben het eerder over New York gehad,nu kun je het zelf meemaken.geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 123257

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: