My First Cruise - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu My First Cruise - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

My First Cruise

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martijn

21 Februari 2010 | Nederland, Zwolle

Vanaf 8 mei tot en met 5 september ga ik als 'orchestra musician viamet Royal Carribbean International / Celebrity Cruises.

De laatste 2 maanden voor mn vertrek moet ik alles voorbereiden, allemaal papieren invullen, documenten aanvragen, kortom de voorbereiding is in volle gang gezet.

Ik vertrek 8 mei en hoop 6 september weer terug te keren.
Ik ga aan boord in New Jersey.

Ik zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van het wel en wee :-)

Ik heb er zin in.

M

• 21 Februari 2010 - 10:10

Kelly:

he martijn...

wat gaaf zeg!
    weg uit het suffe zwolle...Ik ga ook weer weg in juni, heb het al wel weer gezien.
    Veel plezier alvast

groetjes

• 21 Februari 2010 - 10:35

Trienke & Roelof:

Dag Martijn, heel erg leuk (en gewaardeerd) dat je ons in jouw mailinglist hebt opgenomen! Wij willen graag op de hoogte blijven van jouw avonturen. Van Uilke hoorden we dat je ouders ziek zijn; wij hopen dat het positief uitpakt. Veel succes met de voorbereidingen!

• 21 Februari 2010 - 12:04

Ineke :

Martijn super dit is weer eens iets anders enig ben benieuwd wat is dat met Teun en Tinie?

• 21 Februari 2010 - 18:58

Huub Hoogkamp:

hee Martijn,

nogmaals leuk hoor. Dit is ook leuk kunnen we je een beetje volgen.
    Moet je veel instuderen, alles gearrangeerd??

Groeten Huub

• 21 Februari 2010 - 18:59

Uilke De Vries:

Kijk, nu ga je echt voorbereiden...
    We wensen je een unieke vaart en alvast een behouden vaart!

We bellen!

gr
    Uilke

• 21 Februari 2010 - 19:39

Anke:

Hai Martijn,
    Wat goed zeg! Tof dat je ook in de zomer volop met de muziek bezig blijft. Waar vaar je overal heen en heb je ook nog tijd om wat van de wereld om je heen te zien? Hoe dan ook, veel succes met de voorbereidingen en geniet er van! Liefs Anke

• 21 Februari 2010 - 21:06

Jantien:

hé wat lees ik nu. Ga je de zon opzoeken en dan ook nog hard werken. hihihi, stoer man! Weet je al waar de boot je brengen zal? We lezen het wel weer. Maar dat is mooi balen dat je de 8ste weggaat. Jenou is de 10de jarig. hè, mis je haar feestje weer. Maar vooruit het zij je vergeven. SUCCES met de voorbereidingen!

• 22 Februari 2010 - 10:05

Blaas Of Glory:

Martijn.

Kijk je wel een beetje uit?
    Vooral op de Philippijnen?
    Of laat je je pruikje thuus?

Of liggen de Philippijnen vooral in Azië?

Enfin.
    Veul plezier!