Sea Princess 7 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Sea Princess 7 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Sea Princess 7

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

30 Augustus 2016 | Australië, Brisbane

Brisbane , 30 Augustus 2017

Hallo ,

Tijd voor een update.

De world Cruise is inmiddels beeindigd, in Sydney en vandaag in Brisbane zijn bijna alle gasten van boord gegaan, Toch zijn en nog enkele gasten die over 2 weken vanboord gaan .Nadat we 18 augustus Raiatea hebben verlaten kwamen we na 5 dagen in Auckland, waar ik helaas niet vanboord kon vanwege IPM.Maar we komen gelukkig nog terug. In Auckland had ik de mogelijkheid om een goede vriend van mij aanboord uit tenodigen die momenteel in Auckland woont en ook nog vlakbij de terminal.Fijn om weer even nederlands te kunnen praten.Ik kon em rondleiden aan boord en we hebben gelunched in het buffet restaurant. Was erg gezellig. 3 dagen later kwamen we aan in Sydney en gelukkig lagen we tegenover het Opera House dus ik kon er lopende naar toe. Gelukkig waren er ook rondleidingen mogelijk en besloot om me aan te melden.We kregen allemaal een zenderkastje en een koptelefoon zodat we onze tourguide altijd konden verstaan en zij hoefde hard te praten. Helaas mochten we niet fotograferen. Van de 5 zalen die er zijn, zagen we er 3.en ook zagen we 2 videopresentatie's met historischfilm materiaal.EEn indrukwekkend gebouw.Kan niet anders zeggen.Toevallig bleek er die dag ook nog een live interview te zijn met de legendarische Julie Andrews, na enig twijfelen toch maar besloten om er heen te gaan,want ja ,wanneer krijg je weer zo'n kans?Voor dat het interview begon kregen we eerst een videopresentatie te zien met een overzicht van haar carriere, waarna Julie zelf op het podium verscheen,Het gesprek duurde 1,30 uur. Bijzonder aardige vrouw,Blij dat ik er geweest ben.

Verder gaat hier alles prima, alleen heb ik last gehad van de vele tijdveranderingen. Afgelopen weken ging bijna dagelijks de klok een uur terug en daardoor slaap ik soms erg slecht of soms bijna helemaal niet. Soms was ik al om 3 uur snachts klaar wakker.Omdat we dchterbij australie kwamen hebben we zelfs een dag overgeslagen.

Komende maand gan we richting Azie, 18 september in Lombok, 21 september Kual Lumpur 25 september Phuket en 26 september Singapore...Genoeg om weer naar uit te kijken dus.

Tot zo ver maar weer,

Groet vanuit Brisbane,

M

• 30 Augustus 2016 - 16:05

Ineke De Lange:

Wat een leuke dingen komen er op je pad, geniet er maar van.

• 30 Augustus 2016 - 20:46

Dicky Bosma:

Geweldig leuk om je reisverslagen te lezen, Martijn! Wat zie jij veel van de wereld!