Crown Princess - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Crown Princess - Reisverslag uit Gibraltar, Gibraltar van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Crown Princess

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

16 Juli 2018 | Gibraltar, Gibraltar

Maandag 16 juli 2018

Goedemorgen vanuit een zonnig Gibraltar.

Tijd voor een update.

Inmiddels alweer 2 weken aanboord en alles gaat wederom goed hier.Het schip bevalt goed, is groter dan mijn laatste schip en dat bevalt me toch beter dan de kleinere schepen . Qua indeleing is het bijna gelijk aan de Star Princess waar ik vorig jaar mee heb gevaren.
Heb leuke collega's in de band.Met de drummer heb ik eerder gewerkt, echter hij vertrekt over een aantal weken, net als onze musicmanager / bassist.De nieuwe drummer ken ik van de Sea Princess waar ik 2 jaar geleden op heb gewerkt. Doordat ik nu al merdere contracten heb gedaan voor Princess Cruises kom ik steeds vaker bekende gezichten tegen en dat is toch wel erg prettig. Mijn rooommate , gitarist van de band, bevalt ook goed.

Inmiddels hebben we al diverse leuke plekken bezocht w.o. Kotor Montenegro, Chania, Napels, Santorini en eergisteren Barcelona. Helaas door tijd gebrek geen tijd gehad om in Korfu vanbord te gaan, jammer maar zo gaat dat soms. Vorige week kwam er een nieuwe cast aanboord, en daarom zijn er extra repetitie's omdat zij de nieuwe shows moeten repeteren.Qua werzkzaamheden is het daarom ook iets drukker dan dat ik gewend ben.Als dat achter de rug is, zal het hoop ik, wat rustiger worden.
De plaatsen die ik tot nu toe bezocht heb, waren prachtig. Heb er heerlijk rond gelopen, het weer was tot nu toe kneiter warm met andere woorden genieten geblazen.
En ook de komende week staan er allemaal nieuwe plekken op het programma, genoeg om naar uit te kijken.

Tot zover maar weer.

Groet,

M



  • 16 Juli 2018 - 14:43

    Dicky Bosma:

    Leuk Martijn, om weer wat van je te horen!
    Ik heb afgelopen vrijdag nog met Teun gebeld, het was de sterfdag van je moeder Tiny. Dan komen er sowieso weer allerlei herinneringen boven. Het is dan goed om er samen even over te praten.
    Het weer is hier ook super, alleen erg droog en dat kun je zien aan de landerijen en de bermen die pas gemaaid zijn, die zien eruit als hooi! Op mijn balkon is het 's middags ver over de 30 graden.
    Fijn dat je het zo treft met je roommate!
    Geniet van de mooie plaatsen die jullie aan doen en verder succes met je werk!

    Groetjes van Dicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1354
Totaal aantal bezoekers 123465

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: