Majestic Princess - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Majestic Princess - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Majestic Princess

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

14 April 2019 | Hong Kong, Hongkong

Hongkong Zondag 14 april 2019


Vanmorgen vroeg aangekomen in Hongkong en zit momenteel op een hotelkamer. Aangezien mijn vlucht vanavond laat pas vertrekt, 23:45 heeft Princess een hotelkamer voor me geregeld zodat ik niet urenlang op het vliegveld hoef rond te dwalen. Onze laatste cruis ( 19 dagen ) was een drukke cruise, weinig vrijedagen gehad...last minute roosterwijzigingen, waardoor een vrije dag werd weggekaapt.

Na ons laatste bezoek aan Sydney volgenden er een hoop zeedagen ( 2x 5 dagen.die zijn vaak voor ons drukker ,productionshows en guest entertainers, deckparty.Meestal speelden we 2 shows per avond maar nu deden we zelfs 3 shows..

Enkele dagen geleden kwamen we aan in Singapore, nu dacht ik dat ik dat ik 2 jaar geleden niet vanboord kon in Singapore, maar ik zat er naast. 2 jaar geleden bezocht ik een muziekwinkel omdat ik saxofoonrieten nodig had , ik moest toen een taxi nemen die me daar naar toebracht . Had daarna geen genoeg tijd om de stad in te gaan. Die schade kon ik nu gaan inhalen.Het was overigens een heel gedoe om van boord te gaan. Iedereen moest zijn of haar paspoort laten zijn aan aan immigration en dat duurde erg lang met als gevolg dat we niet heel veel tijden.
Uit eindelijk belandde ik bij een enorm groot Hotel met een observatie dak..

https://www.marinabaysands.com/

Vanaf dit dak had je ene schitterend uitzicht over de stad.Het was ook nog eens prachtig weer die dag.Dat zal ik missen.

Zoals ik al eerder meldde kwamen we vanmorgen vroeg aan in Hongkong, alle gasten gingen vanboord .Pas morgen komen er weer gasten aanboord. Dat brengt met zich mee, dat voor deze keer de crew gebruik mag maken van bijna alle faciliteiten aanboord , dus ook de guest areas.Jammer dat ik dat niet mee maak.
Het duurde overigens een eeuwigheid eer we van boord konden.Ik moest om 8:45 vanochtend verzamelen en was pas om 2 uur vanmiddag in mijn hotel. Het gratis buffet maakte de ergernis gelijk weer goed.Vanavond om 23:45 vlieg ik weer terug en land maandag ochtend om 9:00. Heerlijk omweer even terug te zijn en naar mn nieuwe hut te gaan in Groenekan.

Vanaf 4 mei vertrek ik voor 5 manden naar Alaska,Maar eerst even vakantie .

Groet,

M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 123375

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: