Back to The Summit 10 - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Back to The Summit 10 - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Back to The Summit 10

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

09 April 2011 | Puerto Rico, San Juan

Saturday, April 5th 2011 11.25

Good afternoon,

In mn laatste mail schreef ik dat ik met een aantal collega's naar de screw spa ben geweest en een dag later ben ik met de zelfde groep onverwachts naar de waterval geweest op Tobago.
De ouders van collega saxofonist James waren de afgelopen week aan boord als gasten en die vroegen of wij ook mee wilden.Ze vroegen ons ook mee naar de screw spa.
Ik was eigenlijk van plan om die dag aan boord te blijven om te studeren maar veranderde van gedachten.Het was wel weer een kans om weer eens wat meer van het eiland te zien dus besloot ik maar mee te gaan.

De taxi rit duurde een half uur en we reden voor een groot gedeelte langs de atlantische kust.De natuur is werkelijk prachtig, behoorlijk bergachtig, veel groen, regenwouden, palmbomen, mango trees..ect...alles wat bijeen caribisch eiland hoort zie je hier.haha om verliefd op te worden.

Een maal aangekomen bij de plaats van bestemming werden we verwelkomd door onze gids, Alicia en die bracht ons te voet naar de waterval.Onderweg vertelde ze het een en ander over het eiland, de bomen en de planten.Op Tobago groeien bamboeplanten Cacaobomen en ze maken daar hun eigen chocolade.Ook \groeien daar rubberbomen, die ze daar condomtree noemen..
Het laatste stuk naar de waterval bestond uit rotsen en das toch niet erg fijn lopen met badslippers..maar uiteindelijk lukte het dan toch.
Er was een meertje dus we konden ook het water in.Het water was wat aan de frisse kant maar eenmaal in het water was het goed te doen.Wederom bevonden we ons in een prachtig stuk natuur.
Na een klein half uur moesten we weer terug naar de taxi dus moesten we weer over die klote rotsen lopen.Uit eindelijk zonder kleerscheuren weer aan gekomen bij de taxi die ons weer terug bracht.

Wederom weer een leuke dag gehad.Ik zal zo de foto's plaatsen om jullie weer even jaloers te maken.haha

Goed weekend allemaal en tot de volgende mail.

Ciao,

M

• 09 April 2011 - 19:39

Angélique:

Oh ik krijg heimwee! In ben een aantal jaren terug 3 weken in Trinida en Tobago geweest in de natuur!

• 09 April 2011 - 20:05

Ineke De Lange:

Hardstikke goed dat je mee ben gegaan op zo'n tripje en dat verkeerde schoeisel komt me wel bekend voor maar zo heb je nog een mooie herinnering juist door je slippers. jaloers maken verhalen have fun groet van ineke