Sun Princess - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Sun Princess - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

15 December 2017 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vrijdag 15 december 2017,

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik weer terug op de Sun Princess.Na een zeer kort verblijf in NL , slechts 3 dagen, zat ik 6 december alweer in het vloiegtuig opweg naar Sydney.De zeer lange vlucht verliep echter zeer voorspoedig.Geen vertraging, we kwamen zelfs een half uur eerder aan in Sydney.Rond 9 uur's ochtends kwam ik aan in mijn hotel.Terwijl ik stond te wachten om in te checken, tikte e riemand op mijn schouder. Het bleek een collega te zijn , met wei ik eerder werkte op de Sun. Ik wist dat zij op een ander schip zaten , maar ze bleken te zijn over geplaatst en kwamen een dag eerder aan in Sydney..Erg leuk dat we samen aanboord gingen.. Na dat ik nog even an het ontbijt gebruik en een power nap had genomen, de trein gepakt en naar Sydney gegaan.Heerlijk om weer terug te zijn en even niet de tijd in de gaten te hoeven houden om optijd aanbord te zijn,Nadat ik in Sydney en paar uur heb doorgebracht, besloot ik weer om terug te keren naar mijn hotel,ik had inmiddels stevige trek gekregen, en ik had bonnen waarmee ik gratis kon dineren,Er was een buffet in het hotel waar gasten en crewmembers gebruik vab mochten maken.De volgende ochtend vroeg op, want we werden al om 7:00 opgehaald..Het was druk in het hotel, er bleek een enorme grote groep crewmembers in het hotel te zijn die ook allemaal aanboord gingen. Ondertussen kwam ik wel steeds meer bekende gezichten tegen.Nadat we het gebuikelijke papierwerk hadden ingevuld, en kennis had gemaakt met mijn musicmanager, kon ik mijn koffer uitpakkken, een tukkie doen , lunchen, een training volgen, paxdrill, repeteren voor de show. Het voelde alsof ik niet weg geweest was.Alles ging gewoon door, als toen ik het schip verliet begin juli.
Echter een dag later, werd ik in isolement gezet, wegens griep.Ik voelde me niet goed en ging naar de medicals.Dokter onderzocht me en het bleek griep te zijn, Ik werd apart gezet voor 2 dagen..Inmiddels is dat alweer 2 dagen geleden en ik voel me weer goed.Inmiddels zijn we in New Zealand, Wellington om precies te zijn.Leuk om hier weer terug te zijn.We blijven hoofdzakelijk rondom New Zealand cruisen...

Tot zo ver mijn belevenissen hier aaboord.

Till te next time :-)

M