Star Princess 2 - Reisverslag uit Juneau, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Star Princess 2 - Reisverslag uit Juneau, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Star Princess 2

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

12 September 2017 | Verenigde Staten, Juneau

Juneau, Alaska Dinsdag12 september

Dag allemaal.

Even een tijd voor een bericht.

Alles gaat nog steeds prima hier. Heb leuke collega's, qua werkuren is het niet erg druk, ongeveer vergelijkbaar met mijn laatste 2 schepen. Zal deels te maken hebben met de gebieden waar we momenteel varen. Met andere woorden er is geen live muziek op het deck. Vandaag zijn we een in Juneau en passagiers hoeven pas weer aanboord te zijn rond 20:30. Daardoor hoef ik vanavond maar 1 productionshow te spelen om 21:30.
Het weer was hier afgelopen weken vrij warm, warmer dan ik hd verwacht. Kon zelfs zonder jas buiten lopen. Naar mate de herfst nadert wordt het wel frisser.We hebben wel de nodige regen buien gehad.Behalve havenplaatsen bezoeken we ook gletchers, dwz we liggen een aantal uren stil in een baay en kunnen vanaf het schip de gletscher bewonderen. Afstand tussen schip en gletscher is ongeveeer 1,5 a 2 mile. Blijft toch fascinerend om te zien.Jammer dat het wel steeds regende en stervens koud. Gelukkig had ik mijn handschoenen mee genomen.
Dit is overigens onze laatste Alaska Cruise , hierna gaan we richting oa San Fransisco, L.A. Mexico en later nog Hawaii, waar ik enorm naar uit kijk

Onlangs hebben we een nieuwe drummer in de band gekregen, een japanner, met wie ik vorig jaar al eens heb samengewerkt, Goeie drummer en een aardig mens.
Mijn rommate is trouwens een solo gitarist/zanger uit Ierland,Hij gaat binnenkort naar huis en dan krijg ik een nieuwe roommate, afwachten of dat ook goed gaat.

Tot zover de bijzonderheden hier aanboord.

C U nexttime.

M