Sun Princess - Reisverslag uit Nouméa, Nieuw Caledonië van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Sun Princess - Reisverslag uit Nouméa, Nieuw Caledonië van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

04 Mei 2017 | Nieuw Caledonië, Nouméa

Hallo,

Hoog tijd om m'n blog bij te werken.

Afgelopen weken, weinig aan de wal geweest, aangezien er in de meeste plaatsen waar we geweest zijn, weinig te beleven viel. Of ik had een excursie moeten boeken en daar had ik geen zin in.
Meestal gebruikte ik die tijd om saxofoon te studeren, transcriptie's schrijven etc.

Inmiddels zijn er 2 nieuwe musici in het orkest gekomen, een gitarist ( amerikaan) en een pianist ( uit thailand). Binnenkort gaat onze drummer ons verlaten en over ruim 2 weken krijgen we een nieuwe trompettist .
En over ruim 6 weken mag ik alweer naar huis. Ja, de tijd vliegt.

Afgelopen 2 weken waren 2x in Champagne Bay en hoewel dit een tenderport was, ben ik deze keer wel vanboord gegaan omdat ik wilde zwemmen.
Behalve het strand was er verder niks te beleven. Wel was er een heerlijk strand, kristalhelder zeewater en ook nog eens heerlijk van temperatuur.Heerlijk was het. Toen het tijd was om weer terug te gaan gebeurde er iets vervelends. Bij het inpakken van mijn tas schoot het ineens in mijn rug waardoor ik amper normaal kon lopen. Uiteindelijk toch maar naar de ziekenboeg gegaan, Daar kreeg ik de nodige pijnstillers, Zware iboprufen, codeine en zelf een injectie in mijn bil.Het heeft echter ruim een week geduurd eer ik weer normaal kon lopen. Spelen kon ik gelukkig nog wel

Tot zover even mijn belevenissen hier aanboord. Vandaag heb ik weer een vrije dag.Vanavond ga ik met onze gitarist van de band, die ook vrij is, dineren in het steakhouse restaurant hier aanboord.Erg veel zin in.

Tot zover de belevenissen hier aanboord,

Tot snel.

M

• 04 Mei 2017 - 07:52

Dicky Bosma:

Dag Martijn, leuk om je verslag weer te lezen. Is de rugpijn nu helemaal verdwenen? Ik zit hier in een renovatie van de flat, vandaar dat ik ' s ochtends om 7 uur al uit de veren ben. Een heel gedoe, maar het wordt wel mooi. Ik heb zondag nog met Teun gesproken. Hij houdt zich maar taai, met alle fysieke narigheden. Heb ik respect voor!
    Groetjes van Dicky

• 04 Mei 2017 - 08:38

Ineke De Lange:

Martijn vervelend van de rug, zulke pijnen nemen altijd veel aandacht . Maar wat een geluk dat je wel kon spelen. Hoop dat je verder er geen last van houdt. niet te gek sporten dus. liefs van Ineke.