Sun Princess - Reisverslag uit Nouméa, Nieuw Caledonië van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Sun Princess - Reisverslag uit Nouméa, Nieuw Caledonië van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Sun Princess

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

04 Mei 2017 | Nieuw Caledonië, Nouméa

Hallo,

Hoog tijd om m'n blog bij te werken.

Afgelopen weken, weinig aan de wal geweest, aangezien er in de meeste plaatsen waar we geweest zijn, weinig te beleven viel. Of ik had een excursie moeten boeken en daar had ik geen zin in.
Meestal gebruikte ik die tijd om saxofoon te studeren, transcriptie's schrijven etc.

Inmiddels zijn er 2 nieuwe musici in het orkest gekomen, een gitarist ( amerikaan) en een pianist ( uit thailand). Binnenkort gaat onze drummer ons verlaten en over ruim 2 weken krijgen we een nieuwe trompettist .
En over ruim 6 weken mag ik alweer naar huis. Ja, de tijd vliegt.

Afgelopen 2 weken waren 2x in Champagne Bay en hoewel dit een tenderport was, ben ik deze keer wel vanboord gegaan omdat ik wilde zwemmen.
Behalve het strand was er verder niks te beleven. Wel was er een heerlijk strand, kristalhelder zeewater en ook nog eens heerlijk van temperatuur.Heerlijk was het. Toen het tijd was om weer terug te gaan gebeurde er iets vervelends. Bij het inpakken van mijn tas schoot het ineens in mijn rug waardoor ik amper normaal kon lopen. Uiteindelijk toch maar naar de ziekenboeg gegaan, Daar kreeg ik de nodige pijnstillers, Zware iboprufen, codeine en zelf een injectie in mijn bil.Het heeft echter ruim een week geduurd eer ik weer normaal kon lopen. Spelen kon ik gelukkig nog wel

Tot zover even mijn belevenissen hier aanboord. Vandaag heb ik weer een vrije dag.Vanavond ga ik met onze gitarist van de band, die ook vrij is, dineren in het steakhouse restaurant hier aanboord.Erg veel zin in.

Tot zover de belevenissen hier aanboord,

Tot snel.

M

  • 04 Mei 2017 - 07:52

    Dicky Bosma:

    Dag Martijn, leuk om je verslag weer te lezen. Is de rugpijn nu helemaal verdwenen? Ik zit hier in een renovatie van de flat, vandaar dat ik ' s ochtends om 7 uur al uit de veren ben. Een heel gedoe, maar het wordt wel mooi. Ik heb zondag nog met Teun gesproken. Hij houdt zich maar taai, met alle fysieke narigheden. Heb ik respect voor!
    Groetjes van Dicky

  • 04 Mei 2017 - 08:38

    Ineke De Lange:

    Martijn vervelend van de rug, zulke pijnen nemen altijd veel aandacht . Maar wat een geluk dat je wel kon spelen. Hoop dat je verder er geen last van houdt. niet te gek sporten dus. liefs van Ineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Caledonië, Nouméa

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1520
Totaal aantal bezoekers 123220

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: