Celebrity Summit 22 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 22 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 22

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

21 Juni 2010 | Bermuda, Hamilton





Celebrity Summit 22 Monday June 6th 2010 15.00 hr.



Good afternoon,



Vandaag zijn we voor de verandering in New Port , Rhode Islande maar 1 dag aanmeren, vanmiddag varen we weer richting Bermuda waar we morgen zullen aangekomen.

Vanmorgen maar eens vroeg opgestaan, omdat dan de kans groot was dat we ook meteen met de tender naar de haven konden varen, voor dat alle passengers komen, want die hebben in de regel altijd voorrang en dan moeten crew members wachten.

Rond 8.15 waren Oleg ( drummer) en ik bij de gangway en we konden vrijwel meteen plaats nemen in de tender. Uiteraard werden we weer gefouilleeerd, tassen controle, maar dat is zo'n beetje standaard als we het schip verlaten en als we weer aanboord gaan.

Omdat het heerlijk wederom weer heerlijk weer was besloot ik maar om op het bovendek plaats te nemen . De overtocht duurde nog geen 10 minuten. Tijdens het varen zag je echt de meest fantastisch zeiljachten liggen, de 1 nog groter dan de ander.Ook plezier jachten die je voornamelijk in St. Tropez tegen zou komen of in Cannes.


De vorige keer dat ik in New Port was , heb ik rond gelopen in het oude historische gedeelte maar vandaag zouden Oleg en ik en nog een ander stel die ook mee wilden, naar een Shopping Mall, vergelijkbaar met Stop& Shop in New Jersey alleen was deze groter.

Aangezien deze Mall een eind uit de buurt lag van de haven besloten we maar om de bus te nomen en net als de vorige keer zag ik weer de meest schitterende huizen , veelal van hout gemaakt.Echt prachtig.


De 1e winkel die we tegen kwamen was 5 Below, wat inhield dat alles onder de $5 ,00 was.Dus, kleding, boeken, snoep,dvd's, sportartikelen, posters etc,

Oleg was like a kid in a candystore, hij vond het helemaal geweldig en kon er uren rondlopen.Inmiddels was het al een uurtje of 9 en ik begon zolangzaam aan behoorlijk honger te krrijgen en snakte naar ontbijt.Maar Oleg stond inmidddels bij de voetballen, basketballen volleyballen te kijken en vroeg steeds: Shall I buy it?

Uiteindeijk had ie een paar onzin dingen gekocht volgens mij en gingen we maar weer verder, maar hij was van plan om later weer terug te gaan.

We besloten maar om te gaan splitsen want meneer wilde weer een kledingwinkel in duiken.Volgens mij doet ie dat iedere keer want afgelopen zondag in New Jersey had ie ook al een broek gekocht en de keer daar voor ook en een paar schoenen geloof ik.En aangezien ik daar geen behoefte aan had ben ik maar opzoek gegaan naar een eet gelegenheid,

Uit eindelijk belande ik een behoorlijke supermarkt, en vond een Donut & Dunkin unit, waar ik eerst maar een ontbijtje scoorde.Een bagel met roerei, bacon, cheese en een orangejuice.

Daarna maar eens wezen rondlopen, ik kwam van alles tegen qua assortimens, een afdeling met bloenem en planten, tuingereedschap een apotheek, sport afdeling ( met oa fitness apparatuur) dvd/cd's, kleding, een grote afdeling met honden/kattenvoer autoartikelen, kortom vanalles.Erg leuk om te zien.


Daarna ben ik even lekker buiten op een bankje gaan zitten en gelukkig vond ik ook hier een gratis ( wat trage) internet verbinding , ja, de laptop gaat tegenwoordig overal mee naar toe.Het is toch erg leuk als je vanuit een warm land met iemand zit te chatten die in NL zit waar het dat moment slecht weer is, maar ik las ergens dat het mooie weer in aantocht is in Nederland..

Rond 14.00 had ik met Oleg afgesproken om elkaar weer te ontmoeten bij de bushalte.De bus arriveerde keurig optijd en op het moment dat ik wilde instappen zag ik Oleg maar hij maakte een gebaar dat ik maar kon instappen en dat hij een bus later nam. Ik denk dat hij weer terug wilde naar zn favoriete winkel 5 Below, Ik heb daar overigens nog een short gekocht voor $ 5,00 en in een andere supermarkt wat fles jes drinken en een pak orange juice,Hopelijk doet onze ijskast het weer,Hij koelde niet vanaf het moment dat ik in deze nieuwe cabine kwam en op advies van de Technische diens moest ik em 3 dagen op zn kop neer zetten.Vanaaf mag ie weer omgedraaid worden en mag ie weer aan de stroom.Ik ben benieuwd of het heeft geholpen.


Vanvond hebben we weer productionshow Encore en ik hoorde dat we deze week een een komiek hebben als guest entertainer.

Ik zal zo eens even kijken of er al post voor me is gearriveerd.




See you later !!



M










  • 22 Juni 2010 - 05:48

    Jelle Adema Polen :

    Martijn, je moet eens kijken op je Skype daar heb ik een bericht voor jou geschreven.

    Veel plezier gewenst met je werk.

    Groeten Jelle

  • 22 Juni 2010 - 08:10

    Loek En Trudy:

    Hebben al je reisverhalen gelezen na onze vakantie.
    Hebben het goed gehad met veel mooi weer gelukkig.
    Trudy zou ook niet weg zijn te slaan bij 5 below.
    Lezen je volgend verslag wel weer.
    Groetjes

  • 22 Juni 2010 - 09:22

    Klaas Moed:

    Hoi Martijn,
    Ik zie nu pas dat het Bermudaklokje rechtsboven meeloopt.Als mijn beltegoed voldoende is zal ik je binnenkort Skypen.Ik probeer het wel bij jou 's morgens vroeg;is dat niet de beste tijd?
    See you!
    Klaas.

  • 22 Juni 2010 - 12:09

    Klaas Moed:

    Hoi Martijn,
    Ik kreeg eerst 4 Summits
    tegelijk van je en nu 2.
    't Is maar even dat je het weet;heb er geen idee van of hieraan extra kosten zijn verbonden.Het is hier nu 14.06 uur,bij jou 08.06 uur.
    See you friend!
    Klaas.

  • 22 Juni 2010 - 12:09

    Sascha:

    Heey Martijn,
    Geweldig verhaal van die koelkast, hahaha, super technische dienst hebben ze daar aan boord, iets kapot, zet het op zijn kop en draai het na 3 dagen weer om :-) De zon is hier ook gearriveerd hoor!!

    groetjes Sascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 123233

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: