Princess Cruises 11 - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Princess Cruises 11 - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Princess Cruises 11

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

28 Maart 2016 | Verenigde Staten, Galveston

Princess Cruises 11

maandag 21 maart 2016


Hi there,



Even tijd voor een update.

Afgelopen zondag gingen er een aantal muzikanten van boord, onder andere de solo pianist die ik voor het eerst ontmoette op mijn laatste NCL schip namelijk ‘ The Dawn’.Het leuke is dat we elkaar in juli weer gaan ontmoeten op ‘ The Crown’. Ook onze huidige bassist , die ons gaat verlaten aan het eind van deze cruise. Ook hij gaat naar ‘ The Crown’.
Ook de partyband uit Bulgarije heeft ons verlaten , 1 van hun was mijn roommate die als nadeel had dat ie enorm snurkte ’s nachts, godzijdank had ik oordoppen bij me en dat hielp behoorlijk.De nieuwe partyband is half amerikaans, half canadees.Mijn nieuwe roommate, de bassist, snurkt gelukkig een stuk minder .

Afgelopen woensdag was er een crewtour georganiseerd aanboord, oorspronkelijk konden we kiezen uit 2 activiteiten, kayaktour en horsebackride in Belize.De kayaktour , waar ik me voor op had gegeven ging niet door wegens te weinig deelname, ipv konden we mee doen aan de horsebackride.Aangezien ik nog nooit op een paard had gezeten, leek me dat wel eens leuk om te proberen.Voor transport werd gezorgd , de rit naar het park duurde ongeveer 35 minuten en de chauffeur vertelde tijdens de rit een en ander over Belize.Het was die dag overigens prachtig weer, 28 graden. De dag er voor in Roatan was het zelfs 32 graden.
Eenmaal aangekomen in het park, werden we naar de paarden gebracht , kregen we een paar instructie en kreeg iedereen een paard toegewezen. Ruim een uur reden we letterlijk en figuurlijk door de jungle.Geweldig was dat en ik had nooit gedacht dat paardrijden zo leuk kon zijn.Voor herhalingvatbaar.Na een uur kwamen we weer aan bij het vertrekpunt.Daarna werden we naar het restaurant gebracht waar ons een lunch werd aangeboden, potatoesalade, rise & beans and chicken en we konden zo vaak opscheppen als we wilden.Mooie afsluiting van de tour.Daarna werden we weer terug gebracht en ging iedereen voldaan weer aanboord.
En de volgende crewtour staat alweer in de planning namelijk : Dolphine Encounter in George Town, Grand Cayman.

Zoals ik in eerdere verslagen al schreef, zijn we deze week met een10 daagse begonnen.
Vandaag en morgen zijn seadays daarna bezoeken we de volgende 6 ports: 23 maart Montego Bay, 24 maart Grand Cayman, 25 maart Roatan, 26 maart Belize 27 maart Costa Maya en 28 maart Cozumel.Daarna 1 seaday en dan zijn we weer in Houston.Om precies te zijn heb ik daarna nog 3 cruises te gaan: 1x 10 daagse cruise, daarna een 7 day cruise ,en vanaf 17 april de 21 day cruise en dan komen we 8 mei aan in Southampton.

P.s Bovenstaand verslag had ik eigenlijk vorige week moeten plaatsen, maar dat kwam er maar niet van.Excuus bijdeze

  • 29 Maart 2016 - 09:40

    Dicky Bosma:

    Hallo Martijn,
    Het is telkens weer een feestje om van je verslagen te genieten. Wat maak jij veel mee en wat zie veel van de wereld! Gistermorgen (tweede Paasdag) heb ik nog even met je vader gebeld. Het gaat gelukkig goed met hem, hij slaat zich er goed doorheen, hoewel hij Tinie natuurlijk enorm mist. Ik ben van olan om binnenkort eens even bij hem langs te gaan voor een kopje koffie en een praatje, kunnen we even wat herinneringen aan vroeger ophalen.
    Met vriendelijke groet en veel succes daar in de Caribean,
    Dicky

  • 30 Maart 2016 - 11:59

    Greta De Vries:

    Hoi Martijn wat verwen je ons weer met je verhalen. Ik heb ook een keer zo'n paarden rit gemaakt op Aruba. Schitterend vond ik het ook. Alleen dicht langs de cactussen vond ik minder geslaagd. Maar het is allemaal goed gegaan.
    Nog heel veel plezier en weer tot horens,
    Groetjes Greta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 123491

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: