Princess Cruises 7 - Reisverslag uit Roatán, Honduras van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Princess Cruises 7 - Reisverslag uit Roatán, Honduras van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Princess Cruises 7

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

10 Februari 2016 | Honduras, Roatán

Princess Cruises 7

Zondag 7 februari 2016,


Hallo volgers,



Even een kleine update.


Inmiddels hebben we Houston weer verlaten en zijn we na 2 ‘ seadays’ woensdag in Roatan , donderdag in Belize en vrijdag in Cozumel. Die zelfde plaatsen bezoeken we ook een week later maar dan in een andere volgorde.
Afgelopen week was voor de ‘houseband’ waar ik dus in speel, drukker dan de afgelopen weken.Dat had allemaal te maken met de voorbereidingen van een compleet nieuwe ‘ show’ die op alle schepen van Princess opgevoerd gaat worden , namelijk ‘ The Voice of The Ocean’. Inderdaad een variant van het tv programma ‘ The Voice of…’
Als eerste werden we overladen met een flinke hoeveelheid bladmuziek. Ik heb niet geteld hoeveel stukken de map bevatte maar het zullen er enkele honderden zijn,die we allereerst aan elkaar moesten plakken en vervolgens op alphabetische volgorde moesten sorteren. Ik geloof dat ik er al met al zo’n paar mee bezig ben geweest. Afgelopen week kregen we ook bezoek van de opper muziekbaas van de rederij, die met ons ook een aantal maal ging repeteren.En dat had ok weer tot gevolg dat ik op 1 van die dagen niet vanboord kon.We waren namelijk op die bewuste repetitiedag in Grand Cayman en daar was ik nog niet eerder geweest.Gelukkig komen we daar eind februari en in maart nog een paar keer.De vaste kijker van het programma weet dat de juryleden op draaiende stoelen zitten. De Faceboekvrienden onder jullie zullen mijn profielfoto al hebben gezien, ook aanboord zijn dus 3 van die stoelen gekomen en ik heb me laten vertellen dat 1 zo’n stoel $ 22.000,- kost.En zoals ik al zei, The Voice of The Ocean zal binnenkort op ieder Princess schip opgevoerd gaan worden. Hoe de show precies er uit zal gaan zien, zullen we de komende week wel merken want dan komen er weer andere mensen van kantoor om de show te monteren zeg maar. Ben reuze benieuwd.Het is dus de bedoeling dat gasten zich kunnen aanmelden om ‘ auditie’ te kunnen doen.De band zal voor die show aangevuld worden met vocalisten uit de cast die de backgroundvocals verzorgen. En ook krijgen zij een taak als coach voor de gasten geloof ik.We gaan het meemaken de komende weken.

Gisteren had ik zowaar mijn 2e vrije dag en dat bracht met zich mee dat ik eindelijk eens in de gelegenheid was om 1 van de restaurants te kunnen dineren. Samen met 2 collega’s van de band kozen we er voor om naar het ‘ Crown Grill’ restaurant te gaan.Prachtig restaurant qua interieur, beetje klassiek, maar smaakvol.Dat gold ook voor de gerechten. We konden kiezen uit een 4 gangen menu.Ik koos echter voor 3. Als eerste kregen we een schaal met diverse broodjes en zoute boter.Als voorgerecht nam ik de uiensoep met cognac en een korst van roquefortkaas. Als hoofdrecht een zeer mals gebraden tender loin ,met een heerlijk gebakken aardappel in de schil( daar kwam later nog zureroom over heen. Als groenten kwamen daar nog bij, spinazie a la creme, groene asperges, aardappel purree, gesauteerde champignons.Oja ik vergeet nog dat ik bij het vlees nog een klein lepeltje himalaya zout kreeg.Heerlijk. Als nagerecht een proeverij van alle nagerechten die op de kaart stonden.Inclusief alle drankjes kostte me dit maar $ 25,- . ☺ De bediening was overigens uitstekend.

Ik zou bijna vergeten te vertellen dat ik vandaag, na 5 weken wachten ,EINDELIJK mijn I-95 .Het jammerlijk tegelijkertijd was, dat we vandaag de U.S . Coastguard op bezoek kregen rond 10.45 waardoor ik weer niet vanboord kon.Hopelijk kan ik volgende week eindelijk in Houston eens een keer vanboord, al is het maar om even vanboord te kunnen.

Tot zo ver, till next time.


Bye , bye,

M

  • 10 Februari 2016 - 17:49

    Dicky Bosma:

    Ik heb genoten van je reisverslag, jij maakt weer van alles mee. Iedere reis is toch weer helemaal anders. En wat zul je lekker gesmuld hebben van dat kostelijke diner! Ik zal straks even je vader bellen, want hij kijkt geloof ik niet zo vaak op zijn laptop.

    Fijne reis toegewenst en ik hoop dat je ook van de 'Ocean music' zult genieten. Afwachten wat voor talent er onder de passagiers zit!!

    Groetjes van Dicky Bosma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 122977

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: