NCL 10 - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu NCL 10 - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

NCL 10

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

02 Juli 2013 | Bermuda, Bermuda Islands

NCL 10

2013-07-01



Hi there,



Inmiddels is het alweer 1 juli en is het aftellen begonnen, nog 3 dagen werken en ik mag weeer naar huis .In de showband zijn er flink wat wisselingen geweest oa een nieuwe bassist ( die ook bandleider is) nieuwe gitarist, nieuwe trompettist en afgelopen vrijdag een nieuwe pianist.De bassist is en ervaren cruiser, de gitarist heeft 1 contract op een ander NCL schip, de overige 2 zijn nieuw in de fleet, new hire dus.
De pianist is van Italiaanse afkomst en spreekt jammer genoeg heel gebrekkig engels maar spelen doet ie erg goed.De trompettist is nog erg onervaren met het spelen van jazz, jammer.De gitarist is oorspronkelijk van Poolse afkomst en heeft lange tijd in New York gewoond maar is toch weer terug gegaan naar Polen.De bandleider komt uit de Oekraine.Qua spelen is er ook het 1 en ander veranderd, de Dixielandset is komen te vervallen, en ook spelen we , naast de gebruikelijke productionshow’s, meer ballroom muziek.De Jazzbrunch ging vorige week niet door, wegens te weinig reserveringen.Komt waarschijnlijk ook doordat er nu meer gezinnen met kinderen aanboord zijn.Deze week geloof ik maar liefst 700 kids.Deze week hebben ( helaas) ook weer een Poolset, i.v.m Independence Day.Dan mogen we weer Patriotic Songs spelen..het hoort er ook bij..:-)
Morgen is onze drukste dag, de woensdag begint altijd met de wekelijkse ‘ Fire and Abandon Ship Drill, daarna hebben we entertainment Meeting en daarna repetitie voor de productionshow ‘ Band on the Run en bevat veel ( disco) nummer, erg leuk om te spelen.Daarna kunnen we nog even een paar uur van boord .Rond half 5 moeten alle crewmembers weer aanboord zijn, passagiers om 5 uur.Ik geloof dat we dan rond half 6 weer vertrekken richting Boston.
Zoals ik al eerder schreef, vertrek ik aankomende vrijdag om 17:00 vanuit Boston en land ik om 5:50 op Schiphol.Vooor de geinteresseerde, mijn vluchtnummer is DL 266. Ik kan bijna niet wachten tot het zover is.Hoewel ik het nog steeds naar m’n zin heb met alles en iedereen, verlang ik er naar om weer in m’n huisje n Assendorp te zijn.Het was weer een ontzettend leuke reis , weer leuke nieuwe plekken bezocht o.a Jamaica en weer nieuwe plaatsen in Mexico.Hoogtepunten waren voor mij Curacao en Sint Maarten.
Dit is hoogstwaarschijnlijk mijn laatste verslag, dank voor alle leuke reactie’s en wie weet tot een volgende keer.

M



  • 02 Juli 2013 - 21:59

    Gerry:

    Ik mis jou ook hoor!

  • 04 Juli 2013 - 21:27

    VERHAAG PIET:

    nice te be back, hier is het nu ook mooi weer

  • 05 Juli 2013 - 09:11

    Ineke De Lange:

    Goede vlucht naar huis en welkom terug. North Sea Jazz begint is al gauw
    je hoeft je dus niet te vervelen. bedankt voor de mooi geschreven verslagen.
    groet van Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 10956
Totaal aantal bezoekers 122982

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: