Back To The Summit 5 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Back To The Summit 5 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Back To The Summit 5

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

14 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Back to The Summit 5


Tuesday, March 14 2011 15.55hr.


Good afternoon,


Even een berichtje vanuit het zonovergoten Saint Maarten.Vandaag waren we een dag vrij omdat er in het Celebrity Theatre een komiek optreedt en daardoor konden we lekker van het mooie weer genieten.
Na het ontbijt eerst de was naar de crew laundry gebracht en zo rond een uur of 11 gingen David ( trompettist en bandleider) en collega saxofonist James en ik naar the beach.
Eenmaal buiten wist ik gelijk weer waarom ik zo van the carribbean hou namelijk vanwege het geweldige klimaat., lekker warm en een lekkere passaat wind.Ik moest wederom denken aan mn eerste bezoek aan Curaçao met Jeans 11, ik voelde me er meteen thuis .
Ik geloof dat we in het Nederlandstalige gedeelte van Saint Maarten waren, aangezien ik een naamboordje zag met de naam: Loodgietersteeg.

Het strand lag ongeveer op 10 minuten lopen van de cruise terminal en was gratis toegangelijk.
Het was behoorlijk druk, want behalve ons schip lagen er in de terminal ook nog 2 andere cruise schepen, ik geloof van Royal Caribbean Cruise Line, waar Celebrity ook toe behoort..
Als je zo langs de boulevard loopt kom je de ene giftshop na de andere tegen, uiteraard vele restaurants, en bar,s ijssalons, en waren er volop mogelijk om een jetski te huren ..jammer genoeg een beetje aan de prijzige kant $ 50 voor een half uur.Misschien dat ik het toch een keer ga doen, omdat het me best wel gaaf lijkt.

Eerst wilden David en James internetten, dus zochten we eerst een internet gelegenheid op.We kwamen terrecht in een bar waar gratis wifi is en besloten we eerst om daar wat te gaan drinken.We hadden geluk dat alle drankjes/cocktails in de aanbieding waren, 2 voor de prijs van 1.
Na een uurtje dan eindelijk richting the beach ...en ja ook het zeewater is , net als op Curaçao azuur blauw en de temperatuur was heerlijk.Wat kan het leven toch af en toe leuk zijn..haha.
Strandstoelen huur je hier voor $ 12 met parasol en dat was ook wel erg fijn, aangezien de zon behoorlijk fel was.Om de haverklap komen dames langs die hun koopwaar proberen te slijten en ook was er zelfs een dame die massages gaf.Maar die kan ik ook aan boord krijgen met korting.
Ik heb uiteindelijk maar een ijsje gekocht....Haagen Dasz.:-)


Ik vergeet nog te vertellen dat ik afgelopen zaterdag nog in Old San Juan ben geweest, aangezien het dan embarkationday is en we dan een flink aantal uren weg kunnen.
Helaas waren er geen shuttlebussen , net als vorig jaar in New Jersey. Dus hebben we maar een taxi genomen.We reden langs de mooiste stranden en ik kwam het ene mooie gebouw na het andere tegen.Ik heb al wat foto's gemaakt van het centrum maar er volgen er ongetwijfeld meer als we zaterdag weer in San Juan aankomen.

Nou jullie zijn weer volledig op de hoogte, ik zou zeggen tot de volgende mail.

See ya.


M







  • 14 Maart 2011 - 21:38

    Ineke:

    heerlijk Martijn ,strand zon warmte en zeewater wil ik ook wel en dan een ijsje. bofkont fijn dat je zo geniet

  • 14 Maart 2011 - 23:30

    Trudy:

    Hardstikke leuk maak ons maar gek .Ook wij waren op het strand dit weekend ook mooi weer voor nederlandse begrippen dus ook genieten waren een weekend bij vrienden in Den helder wat erg gezellig was . Groetjes

  • 15 Maart 2011 - 07:42

    Wikke:

    Hai Martijn,

    lekker man, dat weer en strand en... alles eigenlijk! Fijn dat je je meteen weer thuis voelt en bekenden ziet. Geniet ervan!! Gr. Wikke.

  • 15 Maart 2011 - 10:59

    Fonneke:

    Zo dat is nog eens even genieten.
    Daar krijgen we ook zin in.
    Gelukkig is het weer hier ook weer wat zachter. Het ruikt naar voorjaar.
    Geniet ervan Martijn.

  • 15 Maart 2011 - 16:37

    Piet Verhaag:

    ik krijg medelijden met je al dat harde werken, stranden bezoeken etc.
    Veel plezier volgens mij de meest ideale baan!

    Ik geloof dat ik maar eens ga soliciteren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Back to The Summit

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2011

Back to The Summit

01 Juni 2011

Back to The Summit 16

25 Mei 2011

Back tot the Summit 16

15 Mei 2011

Back tot the Summit 15

08 Mei 2011

Back to the Summit 14
Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 123593

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: