Star Princess - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Star Princess - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Star Princess

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

20 November 2017 | Verenigde Staten, Honolulu

Honolulu, maandag 20 november 2017

Aloha from Hawaii,

Hoogtijd voor een update.

Iniddels zijn we alweer aan onze 3 en tevens mijn laatste Hawaii cruise toe.
Alles gaat nog steeds voorspoedig, zij het , dat ik voor de tweede maal behoorlijk verkouden ben geworden en wederom aan de anti biotica zit.En ik hoor meer klachten van mensen om me heen.
Na onze vorige Hawaii cruise deden we een 10 daagse cruise langs oa o.a. Nanaimo.Hier keek ik erg naar uit omdat ik toen me 2 Canandese collega's had afgesproken die ls duo optreden , en die ik vorig jaar ontmoette.
Rond tien uur hadden we afgesproken dat ze me zouden oppikken en even na tienen zag ik ze het terrein oprijden. Erg fijn om ze weer te zien. Het weer was helaas een stuk kouder, aangezien de winter daar voor de deur staat. Ook regende het de hele dag. als eerste reden we naar een soort van park werkelijk enorme bomen..hier bleven we niet erg lang, vanwege het weer en daarna reden we naar een restaurant waar ik werd getrakteerd op een heerlijke lunch.Nadat we hier wat rond liepen, er waren meerdere winkels op het terrein, reden we nog wat door de prachtige omgeving. Canada is prachtig.
Omdat ik natuurlijk weer op tijd terug moest zijn, reden we na verloop vantijd weer terug richting het schip en haden we nog tijd voor een laatste kop chocola bij starbucks.
Het weer was trouwens de gehele cruise onstuimig,waardoor ik regelmatig op het randje van zeekziek worden zat.Erg vervelend.
Het weer was zelf zo onstuimig dat we een haven overmoesten slaan.Zo gaat dat soms, ik heb dat in het verleden vaker mee gemaakt.

Zoals ik al eerder schreef, is dit mijn laatste Hawaii cruise. Na Hawaii Hebben we een cruise van 3 dagen, wat we dan allemaal nog gaan doen, geen idee.
2 December vlieg ik weer terug, om vervolgens 6 december terug te vliegen naar mijn vorige schip , Sun Princess' waar ik nog 2 maanden verblijf. 13 februari vlieg ik terug en neem dan een wat langere break.

Tot ver mijn belevenissen .Momenteel is het hier 26 graden, heerlijk ik zal het missen.

Zonnige groeten,

M

• 21 November 2017 - 19:46

Piet Verhaag:

Zodra je weer terug bent, WELKOM. en vooral je verhalen weer te horen. Hier veel regen en dikke jas aan en fris. Dus voorlopig zit je daar het beste. Sinterklaas heeft als eerste Dokkum aangedaan en wacht op je.