Sun Princess - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Sun Princess - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

29 Juni 2017 | Australië, Sydney

Sydney, 29 juni 2017

Hallo ,

Inmiddels zit mijn contract er weer op.

Heb me wederom uitstekend vermaakt aanboord, veel leuke mensen leren kennen, bekenden tegen gekomen van andere schepen.Afgelopen paar weken was het wat drukken qua werkzaamheden dan de voorgaande.
Had deels te maken met de invoering van een nieuwe show, Te Voice of the Ocean. Mede hierdoor waren er extra repetitie's, zelfs al om 8.00 in de ochtend.Ook vanwege een griep bij onze geluidsman, werd het hele programma omgegooid.hectische dagen waren. Daar kwam ook nog eens bij dat ik te kampen had met een nare verkoudheid die maar niet over ging..een anti bioticum kuur van 10 dagen hielp uit eindelijk dat het wat beter ging.

Tijdens mijn laatste bezoek aan Champagne Bay, zag ik opeens en voor het eerst, een enorme schildpad zwemmen , pal onder mij.Langzaam zwom hij naar boven, z'n kop stak uit , hij/zij nam een hap lucht en verdween vervolgens weer.

Een paar dagen daar voor , in Port Vila, zag ik opeens een enorme wal vis die uit het niets omhoog sprong en vervolgens weer verdween. Zo leuk om dat eens een keer te zien. Dat is me in Alaska nog nooit over komen.Vooor de rest heb ik weinig noemenswaardigs mee gemaakt.

Zoals het er nu naar uitziet , ga ik 25 augustus naar de Star Princess en richting Alaska, vanuit Vancouver waar ik aanboord ga.

Tot die tijd ga ik o.a, genieten van North Sea Jazz, niet lang daarna 3 weken muziekkamp en eind juli naar Branford Marsalis in het concertgebouw in Amsterdam. Genoeg om naar uit te zien.

C U next time.

• 29 Juni 2017 - 13:14

Dicky Bosma-Faber:

Dag Martijn,

Ik heb weer genoten van je foto's en je verslag tijdens je reis met het cruiseschip. Je bent nu gelukkig op tijd voor het North Sea Jazz festival! Geniet ervan en ook van je muziekkamp! Groetjes van Dicky