Princess Cruises 10 - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Princess Cruises 10 - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Princess Cruises 10

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

13 Maart 2016 | Verenigde Staten, Galveston

Princess Cruises 10

vrijdag 11 maart 2016

Hallo,

Deze week zit er alweer bijna op, inmiddels hebben we de Bahama’s weer verlaten en zijn we weer onderweg naar Houston. Komende week is onze laatste 7 daagse cruise, daarna worden het 10 daagse cruises.
Oorspronkelijk zouden we gisteren naar Princess Cays gaan maar om de een of andere reden gingen we toch weer naar Nassau, Bahama’s. Ik had voor die dag afgesproken met een paar collega’s voor een excusrie , maar vanwege extra repetitie’s kon dat niet doorgaan.Jammer.Deze week hadden namelijk een nieuw eenmalig event, namelijk’ The Entertainer of The Year’. 3 verschillende entertainers, die als ‘ gast artiest’ binnen de company werken, doen een gooi naar de titel.Met 1 van hen hebben we de afgelopen week verschillende shows gespeeld en daar moest natuurlijk voor gerepeteerd worden. Het publiek beslist uiteindelijk wie de uiteindelijke winnaar gaat worden, morgen is geloof ik de grote finale.

Deze week zouden we ook naar Key West gaan, maar vanwege extreme windkracht kon dat helaas niet doorgaan en die dag helaas een seaday.Een dag later kwamen we aan op het eiland Freeport, Bahama’s. Deze keer maar een taxi genomen en naar het centrum tegaan , aangezien we weer in de haven lagen en daar valt weinig te beleven. Daar even een paar uurtjes rond gelopen, even weg van het schip en te genieten van het heerlijke weer, ja dat ga ik wel missen als we half april de oversteek maken naar Engeland.

Gisteren kwamen we dus aan in Nassau,waar het deze keer zonniger was dan 2 weken geleden. Terwijl ik onderweg was naar het centrum , kwam ik 3 collega’s tegen die zaten te lunchen op het terras, ik besloot om er bij te zitten en zo zaten we gezellig een paar uur te kletsen en te lunchen. En ja, als het gezellig is dan vliegt de tijd voorbij en moet er weer gerepeteerd en gewerkt worden.

Inmiddels kan ik jullie ook vertellen dat ik vanaf 9 juli tot en met 17 november naar een ander schip ga, namelijk ‘ The Crown Princess’ . Ik heb gisteren heel vlug even opgezocht waar The Crown naar toe gaat: o.a. Alaska, L. A, Seattle, Cabo San Lucas en jawel naar Hawaii.
Maar goed, zo ver is het nog lang niet, eerst dit contract maar afmaken.

Tot zover. ☺

Gegroet,

M

• 14 Maart 2016 - 22:23

Ineke De Lange:

heerlijk naar Hawaii, daar was je nog niet ,dacht ik. schoon vooruitzicht.
    geniet maar van het mooie weer hier nog bijna elke ochtend bevroren auto ruiten .
    groet van Ineke.