NCL 8 - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu NCL 8 - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

NCL 8

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

18 Juni 2013 | Bermuda, Bermuda Islands

Even een korte update vanuit Bermuda.

Vandaag waren we, de showband, overdag vrij en hadden we de gelegenheid om naar de andere kant van Bermuda te gaan , namelijk Saint Georges.Samen met 2 collega's namen de de eeste Ferry om 9:15 uur en het was behoorlijk druk.De tocht duurde ongever 20 minuten.Het weer was wederom heerlijk, 23 graden .We vonden een plaatsje op het eerste open deck en zodoende hadden we een prachtig uitzicht. Ik blijf het heerlijk vinden ls je zo op het deck zit , in de warme zon en dat het dan zo heerlijk waait.Ik kan daar echt van genieten.Eenmaal in St. Georges wilde ik opzoek gaan naar watershoes, aan gezien ik vorige week m'n hiel bezeerde op een ander strand, maar helaas was de shop gesloten vanwege een nationale feestdag.Nadat we wat haden rondgelopen besloten we naar het strand te gaan .Gelukkig lag het niet ver van de terminal, 10 minuten lopen.Eenmaal aangekomen , zagen we een prachtig strand, waar het niet al te druk was, geen teringmuziek. kortom ideaal.We besloten een parasol te huren en hier een paar uur door t ebrengen.Het water was heerlijk, kristal helder,We zagen behoorlijk wat vissen zwemmen, helaas geen koraal.We veel rotsen.Wat is het toch heerlijk om in zo'n herldere zee te zwemmen en niet in zo'n vieze grauwe noordzee.Ik ben daar min of meer verslaafd aan.Na dat we hier een paar uur hadden doorgebracht besloten we terug tegaan naar het centrum om even wat te gaan eten.We gingen naar mijn favoriete restaurant waar ik zo'n 4 jaar geleden ook al eens een geweldige cheese burger had gegeten en die was nog steeds even heerllijk.Rond half 4 moesten we weer terug om dat we 's avonds 2 uur lang ballroom muziek moesten spelen want ja er moest tenslotte ook nog gewerkt worden.
Deze dag kon in ieder geval al niet meer stuk.
Inmiddels zijn de vluchtgegeven ook binnen.6 juli land ik om 5:50 op Schiphol.Na deze week nog 2 weken.Hoop dat het tegen die tjd nog steeds mooi weer is, anders toch maar hier blijven hahaha.

Till next time.

M

• 18 Juni 2013 - 09:04

Wikke:

Hey Martijn,

het klinkt allemaal wel erg goed!! hier valt de zomer dit jaar op dinsdag. (wel heet nu; 32 graden!)
    Geniet ervan en ik hoop dat we elkaar snel zullen zien als je weer terug bent!

Gr. Wikke

• 18 Juni 2013 - 22:13

Ineke De Lange:

Met jou hoop ik dat als je terug bent in nederland het ook zomers is ,
    dan hebben wij er ook iets aan.
    Geniet maar fijn en zwem nog even in helder water.

groet van ineke