NCL 7 - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu NCL 7 - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

NCL 7

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

04 Juni 2013 | Bermuda, Bermuda Islands

NCL 7

2013-06-02

Hi everybody,

Time flies when you have fun, inmiddels is het alweer begin juni en komt het einde van dit contract alweer in zicht.
De komende weken gaan diverse collega’s de band verlaten, te beginnen komende vrijdag, dan verlaten onze bassist en z’n vrouw, die pianist is in de Gatsby’s Bar ons.De week daar op gaat onze gitarist weg, daarna onze trompettist en die week daarop onze pianist. 5 Juli ben ik aan de beurt.
Afgelopen zaterdag waren we weer in Boston en gingen met een groep van 10 man, een tour maken door Boston op een oude Firetruck uit 1966.De chauffeur van de truck was bevriend met 2 collega’s uit de band en dankzij hun konden we tegen de helft van de prijs mee.
Rond 10 uur konden we het schip verlaten en namen we een taxi naar het Firetruck Museum.Het was in tegenstelling tot vorige week een schiterende dag, 28 graden ongeveer.Heerlijk..Het museum stelde niet al te veel voor maar er stonden wel een paar mooie brandweer auto’s uit het verre verleden.Rond 11 uur beklommen we de ‘ Smokin’ Joe’s ‘ uit 1966. Met de sirene aan, verlieten we de parkeerplaats en kregen we een prachtige tour door Boston.Wat een prachtige stad is dat toch.Na ruim drie kwartier maakten we een kleine stop op Marine Bay waar we even de benen konden strekken, foto’s konden maken en wat konden drinken.Er waren flesjes water meegenomen en daar was iedereen wel aan toe.Het was snik heet in de zon. Daarna gingen we weer verder.We trokken veel aandacht onderweg.Mensen begonnen spontaan te claxoneren en te zwaaien als we voorbij kwamen rijden
Volgende stop was het huis van de eigenaar van de truck..Eenmaal daar aangekomen kregen we allemaal de kans om een brandweerpak aan te trekken met helm en laarzen en diverse toebehoren zoals een bij, een watertank etc. Toen iedereen was voorzien kon de fotosessie beginnen.Wat hadden een lol met z’n allen..Na deze verkleedpartij gingen weer verder rijden en na een klein half uurtje kwamen aan in Quincy’s even buiten Boston en gingen we het cafe in, waar we even later werden getrakteerd op een paar heerlijke pizza’s. En toen we allemaal voorzien waren van eten en drinken was het weer tijd om terug tegaan naar het schip.Wat een geweldige dag weer.

Til next time.

M

• 04 Juni 2013 - 10:38

Greta:

Hoi Martijn,
    Geniet nog even van je reis. Het gaat allemaal zo snel voorbij. Je beleeft wel weer van alles.
    Hier gaat alles prima. Ik heb nu vakantie tot eind september. Het seizoen zit erop, het weer wordt nu ook wat beter dus wie doet me wat.
    Zo het nu staat kom ik naar de premiere in Hoorn. Dus daar zien we elkaar zeker. Een paar dagen later spelen jullie in Den Helder dus zien we elkaar weer. Het wordt voor mij de laatste keer dat ik jullie ontvang. Ik ga aan het eind van het volgende seizoen stoppen. maar dan kom ik gewoon naar de show hoor. Je bent nog niet van me af.
    Voor nu een goede reis en een behouden vaart.
    Liefs Greta

• 04 Juni 2013 - 22:48

Ineke De Lange:

Martijn wat een leuke foto's vooral waar je in een brandweer outfit op staat.
    Staat je goed ook. Dit was echt wel een leuk uitje en wat een leuke open brandweerwagen.
    Zal het aan Paul laten zien , zijn vader was een brandweerman Een neef is ook bij de brandweer.
    Ja een beetje warm weer doet een mens goed hier is het nu ook iets warmer.
    Wat gaan de weken snel voor je weet sta je weer op schiphol geniet zo lang het kan. groeten van Ineke