NCL DAWN 4 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu NCL DAWN 4 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

NCL DAWN 4

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

19 April 2013 | Verenigde Staten, Mexico

Goodmorning,

Even een update .

Deze week is onze laatste ' west caribbean' cruise, vanaf zondag gaan we vanuit Tampa. Florida een 12 daagse cruise maken die zal eindigen in Boston.Gedurende die 12 daagse cruise zullen we o.a. Jamaica, Curacao, St.Maarten , St.Thomas en Aruba aandoen.Na die 12 daagse cruise gaan we 7 daagse cruises maken vanuit Boston naar Bermuda.Niet dat ik daar erg naar uitkijk omdat ik er al zo vaak ben geweest maar ach het is niet anders.Het weer zal er ongetwijfeld goed zijn, al geloof ik dat het in Nederland ook al beter is geworden.
Afgelopen zondag hebben we een nieuwe trompettist aanboord gekregen, leuke gast, en speelt erg goed en bovendien houdt hij wel van een geintje.

Gisteren waren we in Costa Maya, eigenlijk zouden we hier vorige week ook zijn maar vanwege het slechte weer zijn we toen door gaan varen.Rond 11 uur met collegabassist Sam en 2 passagiers vanboord gegaan en en taxi genomen naar een werkelijk schitterend strand.Omdat we crewmembers waren, kregen we zelfs korting en konden we voor $2 mee.Wat heerlijk zulke prijzen.Ik was zo dom om mn zwembroek niet mee te nemen anders had ik wellicht een duik genomen.Het waar was werkelijk fantastisch, 28 gaden en er stond een behoorlijk stevige wind en dat maakte het alleen nog maar aangenamer.Jammer dat we hier niet meer terug komen. Gelukkig was er ook wifi beschikbaar dus hebben we lekker op het terras gezeten, nacho's gegeten en genoten van het mooie uitzicht .

Afgelopen dinsdag met 3 collega's wezen eten in 1 van de vele restaurants.Op de kaart stonden 10 verschillende vlees gerechtjes, van kip, lam, rund, worstjes allemaal op een aparte manier bereid, veelal gegrild met verschillende ingrediënten.Iedere keer kwam 1 van de koks aan tafel met 2 grote spiesen, waar hij dan iedere keer het vlees van afsneed.Het enevlees gerecht was nog lekker dan het andere.En daarnaast was er nog een uitgebreid salade buffet, met div, kaas, vlees waren, brood, 2 soorten soep en div salades.Kortom een waar vreetfestijn.Geweldig gewoon.Als toetje vanille ijs met papaysaus en toen zat ik ook werkelijk propvol.Ik heb natuurlijk foto's gemaakt maar om de een of andere reden gaat het uploaden wat moeizaam.Op facebook gaat dat wat makkelijker, maar k zal het blijven proberen.

Till next time,

M

• 19 April 2013 - 19:36

Dicky Bosma:

Hoi Martijn,

Leuk om je reisverslag te lezen, fijn dat je je zo goed vermaakt buiten je werk om. En wat een verwennerij met het eten! Om jaloers op te worden!

Tot een volgende keer, groetjes,
    Dicky Bosma

• 19 April 2013 - 22:25

Ineke De Lange:

Martijn , gelukkig heb ik zelf vanavond goed gegeten en zit zelfs een beetje vol anders was ik gaan zitten kwijlen bij die lekkere opsomming van gerechten.

En ik doe aan de lijn natuurlijk. Boston waar jullie naar toe gaan is dat de plaats
    die nu in het nieuws is. of zijn er nog meer plaatsen met die naam?

Wat leuk dat je zoveel bekende aan boord tegenkomtgroetjes van Ineke