Back To The Summit 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Back To The Summit 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Back To The Summit 4

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

11 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Back to The Summit 4



Friday March 11th 2011. 10.16hr



Goodmorning,


Even een kleine update.


Momenteel zijn we weer aan het varen richting San Juan, Puerto Rico waar we morgen ochtend zullen arriveren.
Zoals ik in het vorige verslag al schreef, het is als of ik niet weg geweest ben, alles voelt weer even vertrouwd als vorig jaar. Nog steeds zie ik mensen lopen die ik vorig jaar ook ben tegen gekomen .Kennelijk bevalt de Summit .

De afgelopen week heb ik jammer genoeg geen kans gehad om van het schip af te gaan omdat ik , net als vorig jaar weer de nodige trainingen had.Het waren de zelfde training die ik vorig jaar ook had.Deze week hadden we zelfs al een safety quiz. Had ik vorig jaar nog ongeveer 3 a 4 fouten, deze keer had ik zelfs alle vragen goed.
Gisteren had ik wel even kans om aan wal te gaan , we waren toen op het eiland Tobago.Het weer was bewolkt maar erg warm en gelukkig waaide het dus dat scheelt dan toch wel.De cruiseport lag aan de rand van het centrum en als je eenmaal de cruiseterminal uit liep was je practisch al in het centrum.
Het centrum deed me een beetje denken aan Curaçao. Veel winkelpanden zagen er, een beetje armoedig uit, slecht onderhouden van de buitenkant etc. Het verkeer rijdt hier trouwens net als op Bermuda ook links.Net als op Curaçao liepen hier ook veel zwerfhonden rond.Ik zag vlakbij het strand een hond een vuilniszak leeg plunderen om nog iets eetbaars te vinden..

Naast alle verplichte trainingen, moest er natuurlijk ook gespeeld worden.Vorige week kwam er een nieuwe productioncast aanboord en die zijn druk bezig geweest om de 3 productionshows in testuderen..Het waren de zelfde show die ik vorig jaar in mn laatste 2 weken heb moeten instuderen.Dus dat was een kwestie van refreshing memories.Na afloop was een klein feestje in het theater met drankjes en hapjes op de goede afloop.
Verder hebben we deze week nog de Captains Club gedaan en Sizzle, ook dat repertoire kende ik nog voor het meerendeel.
Afgelopen woensdag hadden we guest entertainer de pianist Antonio Salci, met wie ik vorig jaar ook al had gespeeld.Verassend genoeg kende hij me nog .De man gaat van schip naar schip en komt dus iedere keer andere musici tegen.Kennelijk heb ik een goede indruk achter gelaten.



Zojuist hebben we weer een walkdown gehad, wat inhoud dat een groot deel van alle crewmembers op het podium in het theater mag verschijnen om afscheid te nemen van de gasten.door gezamelijk te gaan zwaaien naar het aanwezige publiek.

Verder heb ik weinig nieuws te melden, zoals jullie merken vermaak ik me hier uitstekend.Ik hoop dat ik volgende week wat vaker aan wal kan gaan en ik hoorde dat er op Barbados en mooi strand is..ik laat het jullie wel weten.:-)


Ik zeg tot de volgende mail.


M






  • 11 Maart 2011 - 15:48

    Trienke & Roelof:

    Dag Martijn,
    het is fijn dat het je goed bevalt. Ook leuk dat verschillende mensen je (nog) (her)kennen! Dan heb je absoluut een prima indruk achter gelaten! Groeten!

  • 11 Maart 2011 - 16:17

    Piet Verhaag:

    die foto van de hond!!!! Je mag wel uitkijken.

  • 11 Maart 2011 - 16:35

    Angélique:

    Hey Martijn, gezellig dat je mensen tegenkomt van de vorige keer.
    Ik ben zelf ook in 2000 in Tobago geweest voor een aantal dagen. Het eiland heeft mooie stranden en is erg mooi om te hiken.
    By the way, Curacao is, sinds jij hier bent geweest, best veranderd. Er zijn best wel wat huizen opgeknapt in de stad en ook wat straten etc.
    Kom maar weer een keer kijken :).

  • 11 Maart 2011 - 21:29

    Ineke:

    mooie foto's vooral die met vele electriciteitsdraden daar kan de stroom uitvallen denk ik dan
    veel plezier en goed dat ze je herkennen die hond kijkt zo van van afblijven jij groet van ineke

  • 12 Maart 2011 - 11:44

    Jerry Rink:

    hoi,geniet vooral van het mooie weer.En misschien van de mooie vrouwen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Back to The Summit

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2011

Back to The Summit

01 Juni 2011

Back to The Summit 16

25 Mei 2011

Back tot the Summit 16

15 Mei 2011

Back tot the Summit 15

08 Mei 2011

Back to the Summit 14
Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 123167

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: