Celebrity Summit 31 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 31 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 31

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

17 Augustus 2010 | Canada, Ottawa

Celebrity Summit 31 Monday August 17th 2010 09.34hr


Goodmorning,



Even een kleine update al is er niet heel veel spectaculairs te melden.


Aan alles komt een einde en dat is zeker van toepassing op mn laatste 3 weken voordat ik weer naar huis ga.

Inmiddels zijn er al aardig wat mensen vertrokken omdat hun contract er opzat bij voorbeeld drummer Oleg uit Rusland.Hij is 2 weken geleden al vertrokken.Het was voor hem overigens nog even spannend hoe hij moest vliegen aangezien hij via Amsterdam naar Moskou moest vliegen en daar zijn momenteel ernstige bosbranden.Van Moskou moest hij nog ongeveer 16 uur met de trein reizen naar zn woon adres.Maar inmidddels hij is heelhuids terug gekeerd al moest hij geloof ik 3 uur wachten op Schiphol.
Oleg gaat overigens na een korte break, naar een ander schip van de maatschappij Azamara .Azamara is trouwens net als Celebrity een onder deel van Royal Caribbean Cruiseline geloof ik.

Trompettist Alex is afgelopen zondag vertrokken.Hij gaat binnenkort studeren aan de Manhattan School of Music en verhuist geloof ik deze week naar New York.Hij bood me overigens een slaapplek aan als ik ooit in New York ben dus dat contact ga k zeker ff warm houden.
Zijn vervanger die afgelopen zondag aanboord kwam, is overigens net afgestudeerd aan die zelfde school.
Van het Elk Island Quartet zijn ook 2 muzikanten vertrokken, en van het Paradise String Quartet ( overigens een erg goed kwartet) is de Cellist vertrokken.Hij gaat een tijdje in Gent studeren om zn Master Degree te halen.Hij wooont in Rusland, net als de overige leden.

Inmiddels heb ik een nieuwe roommate genaamd Jared en die is totaal het tegenovergestelde van mn vorige roommate Oleg.Lag Oleg voor het grootste gedeelte van de dag te slapen, Jared lult de hele dag maar door, of ik nou muziek lig te luisteren met mn kop telefoon op, of ik lig te slapen, hoor ik em.Ik word er af en toe schijtziek van.Ook de jongens van de band worden er gek van.Tisal zo erg dat ik em , (en niet alleen ik)zoveel mogelijk probeer te ontwijken, wat natuurlijk moeilijk gaat als het je roommate is..hahaha maar toch .Ik hoorde ook al sommige castleden over hem klagen..hahah dus ik ben niet de enige.Maar goed nog ff volhouden., maar tis wel jammer.Zelfs trombonist Alexander zei van de week tegen me'I try to avoid him.
Alexander gaat over 2 weken weg, ook hij gaat na een korte vakantie naar Azamara maar op een ander schip dan Oleg.

Over 2 weken vertrekt ook de huidige cast en komt er een nieuwe cast en komt er ook gelijk een nieuwe show.De huidige cast gaat een nieuwe show instuderen voor een ander schip van Celebrity namelijk 'Millenium'

T voelt een beetje vreemd dat er mensen weg gaan met wie je al die weken hebt leuk gewerkt , samen hebt gegeten en hebt gejamd .Vooral ook omdat ik ze hoogst waarschijnlijk wel nooit meer zal tegenkomen.Gelukkig is er Facebook en kunnen we toch 'contact' blijven houden.

Zoals k al eerder meldde, dit zijn mn laatste 3 weken.Deze week zijn we weer in Portland, Bar Harbour, Saint John's en Halifax.
Morgen ga ik met drummer Nick, van het Elk Island Quartet, Kayakken in Bar Harbour. En vrijdag staat er een boottocht op het programma in Halifax en dan kan k eindelijk eens wat meer natuur gaan zien , want dat is er tot nu toe erg weinig van gekomen.

Oja en wat mn verjaardag betreft, die heb ik om 00.00 snachts met de jongens van de band gevierd in de Staff Bar.Ik wilde de jongens op een borrel trakteren maar iedereen zei, nee, Jij bent jarig, dus we gaan jou trakteren.Protesteren hielp niet , dus ja dan maar niet.
Ik heb nog een poging gedaan om een Mojito te drinken ( op verzoek van Alex) maar toen k op de helft zat was ik het zat en heeft Alex de rest op gedronken maar nee , drank is aan mij niet besteed...hahaha.
Ik wil iedereen nog even bedanken voor de vele felicitaties op met name mn Facebook maar ook de Hyves krabbels en de smsjes.Toch fijn dat jullie me niet vergeten zijn .hahaha
Volgende week mn laatste Bermuda Cruise en die week daarop nog 1x New England en Canada en dan zit het er weer op.
Helaas aan de ene kant , maar aan de andere kant kijk ik er ook weer erg naar uit om weer naar mn heerlijke appartementje te gaan in Assendorp, mn familie en vrienden weer te zien, want ik mis ze wel.En ik val natuurlijk van de ene productionshow in de andere want er staat ook weer een nieuwe Jeans aan te komen en dar zie ik ook alweer naar uit.
En voor diegene die het interesseerd, de website is vernieuwd: www.jeanscompany.nl

Tot zover maar weer, ik ga zo ff douchen, me opgeven voor de Kayak tour bij Crew Welfare en dan naar buiten.Ik gelooof dat het prachtig weer is dus daarr ga k nog mar even van genieten voor dat ik weer in het koude Nederland ben....


Bye bye,


M








  • 17 Augustus 2010 - 15:50

    A3k:

    Mooi weer!!!!!!!!!!! Daar zou ik ook erg van genieten! Geniet de laatste weken.

  • 17 Augustus 2010 - 17:20

    Marco:

    Geniet nog even! Dan kom je weer fijn bij ons spelen toch!? Tot gauw, groetjes Marco

  • 17 Augustus 2010 - 17:52

    Tibor:

    Hey Martijn, ben nog bij Robertos geweest in NY. Heel toevallig was die workshop ook daar. Er zitten een aantal studios aan vast. Heb je al die foto's van saxlegendes zien hangen daar? Nog een paar mondstukken geprobeerd, maar allemaal te kleine kamer.
    Veel plezier nog daar! Grtz

  • 18 Augustus 2010 - 07:40

    Roel De Jonge:

    Ik merk wel dat je nog steeds plezier hebt aan deze trip. Hou nog maar even vol en daarna zie ik wel weer bij JEANS.
    Groetjes.

  • 18 Augustus 2010 - 08:24

    Fonneke:

    Geniet er nog maar even van. Tini heeft toch nog even gemaild he. Wie weet mailt ze nog eens.
    Ze vond het in iedergeval leuk toen ze bezig was met typen.

    Tot horens Fonneke

  • 20 Augustus 2010 - 18:13

    Ineke De Lange:

    mooie foto's van het kanoenen.heb je last van zoutuitslag? jullie zaten allemaal in een tweepersoons zie ik. dit was een leuk uitje dacht ik zo. groeten en amuseer je. dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 123214

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: