Celebrity Summit 28 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu Celebrity Summit 28 - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Martijn Bosma - WaarBenJij.nu

Celebrity Summit 28

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

16 Juli 2010 | Bermuda, Hamilton

Celerity Summit 28 Wednesday, July 15th 2010 23.28



Goodevening,


Deze week zijn we weer in Bermuda en net als alle voorgaande Bermuda Cruises is het deze week weer erg warm.Gisteren ben ik heel even naar buiten geweest om ff te lopen en een ijsje te halen maar na een uurtje vond ik het wel weer welletjes.Bovendien valt er verder weinig te beleven in het Kings Wharf.Het centrum van Bermuda ligt tenslotte in Hamilton .


Vanochtend hadden we weer de verplichte boatdrill en aan sluiten was er voor de Crew een CrewBrunch.Gratis en voor niks.Nu had ik al ontbijt achter de kiezen en ik was eigenlijk om naar Hamilton te gaan maar alle jongens van de band gingen er naar toe en ik was toch wel nieuwsgierig wat er geserveerd ging worden.En zo vaak krijg ik niet een brnch aangeboden dus ik besloot toch maar mee te gaan.En dat was achterafgezien maar goed ook.
De brunch werd gehouden in het Cosmopolitan Restaurant, het restaurant waar normaliter de gasten dineren.
Alle tafels waren gedekt, en er was werkelijk weer een overdaad een eten,Ik zal een kleine opsomming geven wat er zoal te eten was: Broodjes, verse zalm, vers fruit, diverse soorten vlees waren, lamsbout, Ijs, diverse taartjes, een chocolade fontein voor chocolade fondue met stukjes cake, fruit, marshmellows, er was een wafelstation waar verse wafels werden gebakken met slagroom, jam .Verder werden er verse omeletten gemaakt, was er weer rijts, met groenten, roer ei, bacon, kortom het was weer geweldig.alles was moo aangekleed, compleet met prachtige ijs sculpturen.Het was jammer dat ik mn foto toestel niet bij me had.Ik heb me voornamelijk op het wafelstation geconcentreerd die ochtend.En na een stuk of 5 a 6 wafels met slagroom zat ik vol..Het ijsje ging er nog maar net en tussen door had ik ook nog wat cake en fruit in de chocolade fontein gedoopt en veroberd.Ik had zelfs zoveel gegeten dat k er bij na misselijk van werd, maar ja t was ook zo lekker .Vandaar dat ik na de brunch maar ff ben gaan liggen.
Tijdens de brunch was er ook een loterij waar diverse leuke prijzen te winnen waren zoals : digitale camrera's, playstation, usb sticks., nintendo's .helaas viel ik niet in de prijzen.


Vanmiddag hadden we weer het genoegen om met James Stephens III te repeteren en te spelen.Aangezien we een aantal weken geleden ook al met hem hadden gespeeld, hoefden we niet lang te repeteren dus het was een kwestie van alles 1 keer doorspelen.Overigens hebben we gisteren weer met Ryan Ahern gespeeld en met hem hoefden we ook niet veel te repeteren.
De shows met James Stephens III waren weer erg leuk om te doen. Zijn immitatie van Bill Cosby was weer erg goed net als die van Ray Charles.Erg treffend.Ik hoop dat ie weer eens terug komt.
Wie onze guest entertainers volgende week worden weet ik nog niet mar dat horen jullie dan volgende week wel .Volgende week gaan we weer terug naar Canada.


Nou bijdeze weer een laatste update tot gauw.


M







  • 16 Juli 2010 - 08:23

    Klaas Moed:

    Hoi Martijn,
    Ik heb een paar keer geprobeerd om met je te Skypen,maar je was dan niet on line.Vrijdag a.s. gaan wij een paar weken naar Letland;we zijn 10 aug. weer terug.
    Ergens in sept. gaan we 10 dagen naar New York.Hoop dat met je ouders alles goed gaat!
    All the best!
    See you.
    Klaas.

  • 16 Juli 2010 - 08:40

    Uilke, Wendy & Kids:

    Hoi, hoi,

    Wat heerlijk om alle verhalen te lezen. Je gaat het nog missen als je weer terug naar Nederland moet! Een zo'n brunch.....klinkt super!
    Wij vliegen maandag naar Kinshasa, dan begint ons avontuur!

    Groetjes,
    Uilke, Wendy & the kids

  • 16 Juli 2010 - 19:51

    Ineke :

    Ontmoette je vader in de bieb rond6 uur. zag er goed uit en alles is goed met hen beide hij vertelde dat fonneke dit bericht, nummer 28,had laten lezen.Al dat eten wat je doet volgens mij kom je tonnetje rond terug. maar de verleiding is natuurlijk erg groot.Leuk dat je weer naar Canada gaat kan je daar nog wat weer rond kijken. Dit pakken ze je niet af al die indrukken beleef je later nog veel plezier van. groet van ineke

  • 17 Juli 2010 - 14:51

    Trienke & Roelof:

    Dag Martijn, jij beleeft toch wel heel veel deze maanden! Erg leuk! Zondag gaan we naar Heino; een week oppassen op Elleke en Luuk. U. & W. zitten dan in Congo.
    Groeten!

  • 17 Juli 2010 - 14:51

    Jerry:

    Dat wordt wennen met al het eten,als je terug bent in nederland dus geniet ervan!

  • 20 Juli 2010 - 20:10

    Corien:

    Haha na het lezen van jouw tekst zit ik hartstikke vol ;). Hamsterehhhhhhh! Zo'n brunch moet je niet hebben als de boot vaart, lijkt me.
    Zo te lezen gaat alles nog prima daar. Wij gaan morgen op vakantie, naar Duitsland, ook leuk ;). Veel plezier nog!

    Groeten Corien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 123212

Voorgaande reizen:

04 Mei 2019 - 04 Oktober 2019

Royal Princess

21 Januari 2019 - 15 April 2019

Majestic Princess

29 Juni 2018 - 02 Oktober 2018

Crown Princess

09 December 2017 - 13 Februari 2018

Sun Princess

26 Augustus 2017 - 03 December 2017

Star Princess

09 Juli 2016 - 11 November 2017

Sea Princess

14 Maart 2017 - 17 Juni 2017

Sun Princess

02 Januari 2016 - 08 Mei 2016

Princess Cruises

17 Maart 2013 - 05 Juli 2013

Back to Norwegian Cruise Line again :-)

31 Maart 2012 - 09 Juni 2012

Norwegian Cruise Line here we come.

04 Maart 2011 - 06 Juni 2011

Back to The Summit

08 Mei 2010 - 05 September 2010

My First Cruise Adventure

Landen bezocht: